🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

علی

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۳۷ ق.ظ

امروز عصر رفته بودم خونه ی یه خانم تحصیل کرده 

یه خانم استادِ دانشگاهِ ادبیات انگلیسی

یه خانم عاقل و فهمیده 

یه خانم زیبا 

یه مادر خیلی خوب 

چه فایده وقتی تاریخ رو کج فهمیده؟ 

از اون آدم هایی که هیچ عیبی ندارن غیر از ماهواره دیدن

و اینم عیب کمی نیست!

جدی ماهواره چیکار می کنه با مغز آدم ها ؟

اینایی که از یه مدت بیشتر می بینن انگار مسخ می شن

۱ ساعت داشت برام توضیح می داد که عرب ها اومدن تو ایران 

قتل و خونریزی و x و y کردن 

به زور مردم رو مسلمون کردن 

کتابخونه ی جندی شاپور رو آتیش زدن و کتاب ها و مراکز علمی ایران رو از بین بردن 

علی اومد ایران قتل و خونریزی کرد و رفت

علی از مانی ( همون نقاشی که ضد زرتشت بود و آخرش ادعای پیامبری کرد ) سواد خوندن و نوشتن یاد گرفت

علی.....

علی......

علی......

در تمام مدتی که باطل می گفت من خیره شده بودم به یه نقطه ی نا مشخص 

حرف هاشو نمی شنیدم

هربار می گفت علی ، شاگر خیاط درونم می گفت :

هزار جان گرامی فدای نام علی.....

 

پتانسیل اینو داشتم هربار می گه علی برای نخ های لباس آفتاب خورده ی علی بمیرم 

دلم می خواست جای وضو به علی تیمم کنم و نماز واجب بخونم

دلم می خواست علی پاشو بذاره رو چشم من وقتی می ره سمت نخلستان

دلم می خواست سنگی باشم که علی وقتی می خواسته وضو بگیره دستارش رو می داشته روش 

اصلا آدم به حق حسودیش میشه که با علیه

 

هربار می گفت علی داشت با روح و روان من بازی می کرد 

وسطش نگام کرد گفت دوست ندارم فقط شنونده باشی . نظر تو چیه؟ 

گفتم حقیقتش نظر دارم.  ولی گفتن و نگفتنش فرقی نمی کنه.

 

گفت این شمع رو برای تو روشن کردم. باهاش آرزو کن.

داشت به افاضات تاریخیش در مورد محمد و علی ادامه می داد که وسطش شمع رو فوت کردم تو صورتش .

گفت چرا شمع رو فوت کردی؟

گفتم آرزومو کردم.

الهی خدا به حق حسین به عشق علی دچارت کنه.

 

+ چی باعث میشه یه نفر تاریخ طبری رو قبول نداشته باشه ولی کتاب دین ، **** مقدس رو قبول داشته باشه؟

 

 

+ گویند علی می زده صد وصله به کفشش 

ای کاش دل خسته ی من کفش علی بود.......

 

+ از لحاظ روحی نیاز دارم کفش علی باشم :}

 

+ هیچوقت به اندازه ی وقتی که در مورد علی دروع می شنوم حس نمی کنم عاشقشم :}

 

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۱
ماه زده

نظرات  (۹)

هزار جان گرامی...

از نظر روحی دوست دارم دم دست دوستای علی باشم

وقتی خیلی یاد علی هستن

با من اشکشونو پاک کنن

باریکلا

باریییییکلا

دم عید علی 

این پست چه به جا بود

واقعا ماهواره به علی چی کار داره...آخه علی رو چی کارش دارین؟

نامردا

علی که نه ملک داشت نه مملکت 

علی که توی خونه ی خودشم امنیتش رو فدا کرد.

آخه نامردا

پاسخ:

از نظر روحی دوست دارم دم دست دوستای علی باشم

وقتی خیلی یاد علی هستن

با من اشکشونو پاک کنن



+حگگگ

ای جان

ای جان

ای جان

مولا علی نگهدارت باشه دختر❤️😘

پاسخ:
سلامت باشید پروانه خانم

+ هیچوقت به اندازه ی وقتی که در مورد علی دروع می شنوم حس نمی کنم عاشقشم :}

رندی رند و برنده 

یه شعر مشتی درباره ی رندان بی سامان از طرف من به خودت تقدیم کن

پاسخ:
یک دست جام باده و یک دست متر خیاطی 

هزار جان گرامی فدای نام علی ... 

 

ماه جانم میدونی که کتاب این بار پویشمون الغاراته، اتفاقا همین امروز صبح داشتم این بخش رو میخوندم : 

 

غلام ام هانى گوید: نزد على (ع) نشسته بودم که مردى در جامه سفر بیامد و گفت: یا امیر المؤمنین، من از شهرى به نزد تو آمده‌ام که تو را در هیچ دوستى نیست. آنجا على- (ع) پرسید: از کجا آمده‌اى؟ گفت: از بصره. گفت: اگر آنها مى‌توانستند مرا دوست بدارند، دوست مى‌داشتند. من و شیعیان من در عهد و پیمان خداییم تا روز قیامت نه یک تن بر شمار ما افزوده شود و نه یک تن کم گردد. 

 

 

الحمدلله که حب علی رو در دل ما قرار داد

پاسخ:
الحمدلله 🥺

یه بار یکی توی اینستاگرام میگفت قرآن و اینها همش دروغه ، اگه میخواید از اسلام بدونید برید "تاریخ اسلام کمبریج" بخونید :))) 

براش نوشتم مثل این میمونه بخوای درباره تاریخ اندیشه غرب بخونی و بری سراغ انتشارات حوزه علمیه !!

+ چیز هایی که برای ما بدیهی هست برای دیگران سواله . از سوالات نباید آزرده شد . اگر امادگی روحیشو ندارید کلا با کسی بحث نکنید . اگر هم دارید، پس مطالعه کنید و بپرسید . شاید حق با او باشه ؛ شاید هم حق با شما باشه .

خدمات متقابل ایران و اسلام قدم خوبیه برا شروع . کتاب خوندن وقتی راجع به یک موضوعی سوال دارید خیلی لذت بخشه 

پاسخ:
وای آقای سجادددد دقیقا 
این طرف من تاریخ طبری رو قبول نداشت 
بعد منبع موثقش چی بود؟
کتاب دین اسپرم مقدس !!!!!!!!!!!
از اینجا تا قیامت علامت تعجب
.......
۱۱ تیر ۰۲ ، ۱۰:۳۷ اقای ‌ میم

عشق به حضرت علی علیه السلام از این پست میبارید

پاسخ:
(((((((:
ان شاالله که عاشق واقعی باشیم
۱۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۵۰ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

عالی بود👌

پاسخ:
سلامت باشید 
۱۲ تیر ۰۲ ، ۱۴:۳۸ مجتبی زمانی

سلام و رحمه خدمت شما؛

متأسفانه در این چند سال اخیر که دسترسی مردم به اینترنت گسترده‌تر شده، یک سری کتابهای الحادی که از نظر علمی و تاریخی هم رد شده هستند به مانند نقل و نبات در این فضا مورد دسترس همگان قرار گرفته و هرکس آنهارا که می‌خواند بی آنکه سندیت آن را مورد بررسی قرار دهد دچار انحراف می‌شود.

اتّفاقاً همین چند روز پیش شخصی در جایی نوشته بود که:«این محرم و صفر رو نظام جمهوری اسلامی آورده برای کسب درآمد.» خب واقعاً ببینید چه نگاه ساده لوحانه‌ای حال آنکه از همان زمان شهادت امام حسین عزاداری امام تا کنون برگزار شده و خواهد شد..

و نگذارید بگویم که حضرت علی را این انسانهای نامسلمان با چه القابِ دور از انصافی خطاب می‌کنند. که لال باد زبانی را که اگر بخواهد علی را غیر علی بخواند..

امّا حواسمان باشد!، که از خدا طلب کنیم مبادا ما دچار انحراف شویم.. ابن ملجم(لعنه الله علیه) یکی از محبان حضرت علی بود ولی همو شمشیر زهرآگین بر فرق مولا زد.. حواسمان باشد از راه و خط خارج نشویم..

 

حاج آقای قرائتی(رضوان الله تعالی علیه) در تفسیر سورۀ حمد ذیل همین آیه می‌فرمایند که هرگز از این آیه غفلت نکنیم:«اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِیمَ»

پاسخ:
سلام آقای زمانی 

بله متاسفانه همینطوره 

فضای مجازی به ایران وارد شد ولی فرهنگش با تاخیر رسید و همین باعث شد نگاه انتقادی نداشته باشیم 


من نگرانشونم.... خیلی........

دقیقا 
اینقد دلایلشون بی منطقه که حتی آدم نمی تونه بی منطقیش رو ثابت کنه 

آدمی که نمی فهمه رو می شه فهموند 
ولی آدمی که نمی خواد بفهمه رو نه....

تموم شد؟

 

خیلی تاثیر گذار بود

 

حالا برو جیره تو از پایگاه سر کوچه تون بگیر

 

جیره (کمی پای مرغ یخ زده و مقداری میوه پرتقال با نرخ تعاونی)

 

همون خانومه که رفته بودی خونش باید کل خونه رو بشوره از نجسی تو

 

به راستی که جزو نمک به حرامترین ها هستید.

پاسخ:
جدی میفرمایید؟!

پس ما اینا رو از کجا آوردیم؟؟

اینا ( برخوردار بودن از احترام زیادی نزد اون خانم، با اصرار ازم خواست معلم ۲ تا از درس های دخترش بشم، بار ها بهم گفته دوست دارم دخترم با تو رفت و آمد کنه چون از شخصیتت خیلی تاثیر و الهام می گیره،  هر چندوقت یه بار دعوتم می کنه خونش و ازم می خواد باهاش بحث تاریخی_سیاسی کنم :))) )


خوردن پای مرغ و پرتقال تعاونی در مقابل غذایی که غربگدا ها روزانه صرف می کنن و از زیر لحافشون ۲ تا توئیت می زنن نشانه ی محض شرافته ^^ !

عه؟
نه بابا !!
پس چرا هر چندوقت یه بار زنگ می زنه می گه نیاز دارم ببینمت نمی تونم خونم رو تحمل کنم ؟؟ :(((

راستی شما که به اسلام اعتقاد ندارید چطوری احکام طهارتتون رو اسکی می رید ؟😂 :))))

حلال و حرام که محدودیت بود . مگه مکتب شما هم از این چیزا داره ؟!🥲😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">