🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

کی گفته که عشق فقط واسه آدم بزرگاست ؟!

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

گاهی حس می کنم که دیگه نمی تونم این اتفاقات رو تحمل کنم......

یا می تونم و نمی خوام

نمی خوام قوی باشم ... :)))) ^__^

چرا اصلا آدم باید قوی باشه همیشه ؟!

چرا نمیشه یک بار....! یک بار..... با خیال راحت بشکنه؟! :(((

کاش یکی بود بگه آقا تو بشکن ... من قول می دم با خاک انداز جمعت کنم که نمونی زیر دست و پا ....

اما نیست ! :)))

 

امتحان کردم یعنی ....

 

اونموقع ها که بچه تر و قشنگ تر از الانم بودم تازه ....

شکستم

هیشکی جمعم نکرد ! :)

 

فقط اینقدر زیر دست و پا موندم که با نظم جدیدی سر هم شدم که شبیه قبلی نبود ^____^

 

 

.................. ! هوف ! -_- 

 

واقعا دیگه برای غمگین بودن پیر شدم :(

 

 

 

امان از پیری ! ^_____^ :))) !

 

 

 

 

+ شاید جالب باشه بدونید که این متن رو در حالی که آهنگ وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد ! توی هندزفریم پلی می شد گوش دادم :))))

 

  • ماه زده

نظرات  (۹)

  • سهیلا شاکرین
  • سلام. خوشحال میشم به بلاگ من سر بزنید... و آنرا به دوستان خودتون معرفی کنید.

    با تشکر!

    پاسخ:
    سلام 
    بله دنبال کردم❤🧡

    صبا جان؟

    اجازه هست دعوات کنم؟

     

    ببخشیدا میشه این عشق لعنتی رو مچاله کنی بندازی سطل زباله؟

    هیچ میدونی که عشق، اصلا اون چیزی که ماها فهمیدیم نیست؟

    اونم عشق به این آدما. اوه اوه.

    آخه عزیزم، کی ارزش اونو داره که عاشقش بشیم؟ هان؟

    یکم فکر کن.

    میشه خواااهش و تمنا کنم دیگه از عشق حرف نزنی؟؟؟

     

    آلرژی پیدا کردم بهش😅

    البته ببخشیدا.

    هرجور راحتی.

    نهایتش اینه که من دیگه دنبالت نکنم😁😏

     

    ولی واقعاً بنظر من مردها لایق اینهمه شکستن ما در برابرشون نیستند. اینو جدی میگم. یروزی به حرفم خواهی رسید.

    پاسخ:
    سلام علیکم ....

    بله حتما ^_^
    نچ :))

    نه نمیشه .... استدعا دارم..... ^_____^ 


    عافیت باشه....
    دستمال کاغذی بیارم خدمتتون؟!

    نه خواهش می کنم....
    شما حتما آزادید هرجا که می خواید رو دنبال کنید ^_^



    قوی بودن با نشکستن فرق داره.

     

    آدم قوی اونی نیست که نمی شکنه.

     

    اتفاقا قوی بودن آدما رو تعدادِ بلند شدن و تکوندن لباس و به حرکت ادامه دادن‌‌هاشون بعد از هر بار شکستن تعیین می‌کنه.  

    پاسخ:
    و چی میشه اگه تصمیم بگیریم که پا نشیم دیگه 🥲؟

    هعیییییی💔(مثلا من شکست عشقی خوردم 😅)

    بیخیال صبا زندگیت رو کن 

    با پروانه جون موافقم 

    پاسخ:
    باو... تو که اینقد خوبی هرکی از دستت داده ضرر کرده

    منم با شما و پروانه خانم موافقم

    به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.
    من خوب می دانم که زندگی، یکسر، صحنه بازی ست؛
    من خوب می دانم.
    اما بدان که همه کس برای بازی های حقیر آفریده نشده است.
    مرا به بازی کوچک شکست خوردگی مکشان!
    به همه سوی خود بنگر و باز می گویم که مگذار زمان، پشیمانی بیافریند.
    به زندگی بیندیش با میدانگاهی پهناور و نامحدود.
    به زندگی بیندیش که می خواهد باز بازیگرانش را با دست خویش انتخاب کند.
    به روزهای اندوه باری بیندیش که تسلیم شدگی را نفرین خواهی کرد.
    و به روزهایی که هزار نفرین، حتی لحظه ای را برنمی گرداند.
    تو امروز بر فرازی ایستاده ای که هزار راه را می توانی دید؛ و دیدگان تو به تو امان می دهند که راه ها را تا اعماقشان بپایی.
    در آن لحظه ای که تو یک آری را با تمام زندگی تعویض می کنی،
    در آن لحظه های خطیر که سپر می افکنی و می گذاری دیگران به جای تو بیندیشند،
    در آن لحظه هایی که تو ناتوانی خویش را در برابر فریادهای دیگران احساس می کنی،

    در آن لحظه ای که تو از فراز، پا در راهی می گذاری که آن سوی آن، اختتام تمام اندیشه ها و رویاهاست،
    در تمام لحظه هایی که تو میدانی، می شناسی و خواهی شناخت، به یاد داشته باش
    که روزها و لحظه ها هیچگاه باز نمی گردند.
    به زمان بیندیش و شبیخون ظالمانه زمان.

    صبح که ماهی گیران با قایق هایشان به دریا می رفتند به من سلام کردند و گفتند که سلامشان را به تو که هنوز خفته ای برسانم.

    بیدار شو هلیا!
    بیدار شو و سلام ساده ماهی گیران را بی جواب مگذار!

     

    #نادر_ابراهیمی

    پاسخ:
    زیبا بود :)))


    هلیا هم نشدیم :)))
  • .. ــاوقــ ـــاتـــ ..
  • فقط سیگار اونم بهمن چاره کاره

    🚬🔥

    پاسخ:
    تیر فقط تیر

    می دونی اصلا

    پیر شدن اینجوری....تو این سن....

    بهتر از سنهای دیگه است 

    به موت قسم 

    می دونی اصلا

    تو هزار برابر بزرگتر از آدم بزرگا هستی

    مگه دستم بهت نرسه....

    پاسخ:
    ااااا....مممممم

    آره منم حال می کنم با اینکه پیر شدم 

    هرچند پیر و خسته دل و ناتوان شدم
    هروقت یاد روی تو کردم جوان شدم.....
  • غریبه ای آشنا
  • شاید مخالف باشی با این حرفم؛ ولی دسته جارو از همون جایی میشکنه که بیشترین فاصله رو از نیرو داره

     

    شاید ماها زیادی از مرکز نیروی عالم دور شدیم. شاید باید به اون قدرت لایتناهی دوباره نزدیک بشیم

     

    اینجوری احتمالا اگر هم بشکنیم؛ یکی هست که با چسب یک دو سه، با حوصله و درست سروقت بیاد و تیکه پاره های قلبمون رو به هم بچسبونه...

    پاسخ:
    سلام

    نه با حرفتون موافقم......

    حقیقت داره :)

    اون پانوشت 🤦🏻‍♀️

     

    و اینکه چرا تا حالا به این آلترناتیو نیاندیشیده بودم !!!

    نمی‌دونستم اسمت صباست. اول باریه که گمونم اینجا پلکیدم یا شاید دومین، ولیاول باریه که خوندم. 

    گمونم چون رد خدا اینجا زیاده برام سخته زیاد بیام. آخه من مصداق اون معاندان در آتشم جهنمی‌ام که سرد شد وقتی محمد گذشت، و گفتند نمی‌خوایم. اما دوست داشتم اینجا رو، شبیه منِ نوجوان/جوان ام هست.

    پاسخ:
    خیلی خوبه حاجی :))

    آو....
    اسمم چی می تونست باشه این وقت شب :)

    مچکرم که رد شدی از اینجا ابرو کمون
    باز هم به ما سر بزن ....


    پائولو کوئیلو یه کتاب داره
    شیطان و دوشیزه پریم 
    یه قسمتش مدیر یه کارخونه ی اسلحه سازی که مور هدف شیطان شده بود بعد سال ها رو می کنه به آسمون و با خدا دعوا می کنه
    اونجا شیطان ترکش می کنه 
    نوشته بود ظاهر قضیه این بود که اون مرد با خدا دعوا کرد 
    ولی فقط شیطان فهمید که اون برای اولین بار بعد این همه سال خدا رو مخاطب قرار داد و اون وقت ترکش کرد :)))

    شما از من و خیلی های دیگه خدا شناس ترید اگه بدونید :)


    خدا حفظتون کنه ❤🧩

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">