🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

و علی از آن جهت که ملیکا ⚽️

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۳ ب.ظ

من ۲ تا همکلاسی دارم 

که کلا فضاشون با بچه های دیگه فرق می کرد 

و اینقدر شبیه بقیه نبودن 

که از اول می گفتم حاجی چقد این دو تا به هم میان .....

بعد ترم پیش دی بود فکر کنم 

سر یکی از کلاس ها تصادفی کنار هم نشسته بودن 

استاد اول کلاس خواست احوال پرسی کنه 

گفت از فوتبال دیشب چه خبر ؟!

علی : پسری فوق العاده درون‌گرا،  از سنگ صدا در میاد از این در نمیاد ، چند سال پشت کنکور مانده ، ابعادی ۱۲ برابر ملیکا، عاشق فوتبال ، دراکولا در فضای مجازی .....

ملیکا : دختری درونگرا، کوچک و لاغر ، تحلیلگر فوتبال ....

 

و گس وات ؟! 

 

ملیکا شروع کرد به تحلیل فوتبال 

و علی برای اولین بار تو عمرش سرش رو از روی موبایل توی کلاس بلند کرد و به یه نفر توجه نشون داد ....

 

چیزی که ما می بینیم : 

من فکر می کنم آدم ها وقتی کسی دوستشون داشته باشه خوشگل تر می شن ...

و از این جهت هم استایل هر دوشون کلی استایلشون عوض شده 

و اعتماد به نفسشون بیشتر شده 

 

و من او لحظه می گفتم .... دیدی گفتم چقد به هم میان ... از این جهت که هر دو از ماتریکس خارجن....

 

امت یه چیزی که هست اینه که این دو تا بچه با هم تو رابطه نیستن 

خیلی عجیبن 

کنار هم می شینن ولی یه کلمه هم حرف نمی زنم

فرداش کنار آدم های دیگه می شینن 

پس فردا با هم دیده می شن ....

 

 

+ یه توصیه ای که به نظرم خیلی مهمه توی زندگی هامون رعایت کنیم اینه که نقشمون نسبت به طرف مقابل باید مشخص باشه ‌.

همکاریم؟

دوستیم ؟

تو رابطه عاطفی ایم با هم ؟

 

الان اینجوری شده که آدما صبحا با هم همکارن ، عصر ها دوست ، شب ها شریک عاطفی ....

 

این خیلی خطرناکه 

چون مثلا تو به طرف وابسته می شی 

در حالی که اون می گه نه من فقط یه دوست بودم ! یا رابطه ی ما صرفا کاری بود ....

 

 

بعضی وقت ها این حد و مرز ها قاطی می شن 

و آدم نمی تونه تشخیص بده 

در این شرایط باید چکار کنه به نظرتون ؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۸
هیپنو تیک

نظرات  (۵)

شایدم باهمن ولی جلو بچه ها میخوان ریا نشه 🗿😂

پاسخ:
فکر نمی کنم ... این مدلا نیستن

به صد و ده زنگ بزنه یا به شماره اورژانس ماهزده

پاسخ:
یه چیزایی وجود داره
که نمی فهممشون 
یه پیچیدگی هایی هست
یه چیزی پنهانه این وسط ....‌
می فهمم یه چیزی هست ولی نمی فهمم چی 
داره می رو رو اعصابم ‌..‌.



رادیو کارگاه خیاطی چی می گه این روزا رو ؟
هوا افتابیه؟
یا بارون اسیدیش رو سی سی ، سی سی بریزیم تو چشم بدخواه ها ؟!

صبا جان

اولاً چرا حد و مرزها قاطی بشن؟ حد و مرزها که کاملاً مشخصه.

دوماً

این دوره زمونه متأسفانه حدود شرعی مراعات نمیشه. خود همین، یه حد و مرز هست.

پاسخ:
آره همینطوره ...
احتمالا تردید در گام اول درون خود آدمه
و بعد درز می کنه به بیرون :)))


متاسفانه  ...:(
۱۹ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۵:۳۲ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

آدمابه نظرم بی‌خود قضیه رو پیچیده می‌کنن.چون نمی‌دونن چی می‌خوان.

نیت این وسط مهمه، نگرش دینی و اخروی  یا لائیک بودن هم مهمه.

دو جوون که هم را بخوان اگه نیتشون ازدواج باشه راه مشخصه.

اگه نه مابقی مسیرهای انحرافی چیزی جز پیروی از هوای نفس نیست هر چند طرف خودش هم ندونه.

وسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

پاسخ:
سلام ...

بله همه چیز کاملا روشن و واضحه ...
یعنی قاعدتا باید باشه 

ولی خیلی وقتا چیز ها تو دنیا سر جای خودشون نیستن
مثل خیلی چیزای دیگه

آخی

تو کی کتابای شعر و اندرز و قصه تو می نویسی پس

کی کارگاه انیمیشن سازی می زنی پس؟

تو حیفی 

تو شعری خودت

رادیو میگه حیف که آتش بس نشد جنگ غزه 

هوا آفتابیه 

رفح داره خونین میشه

مردم تشنه ان

پاسخ:
استاد ایندیزاینمون می گفت انیمیشن میکی موس رو با یه نقاشی جنگل ۶ متری درست کردن و یه میکی شفاف که روش حرکت می کرده ...
با شکوه نیست =)
من شعرم ؟!


رادیو راست می گه ...
قبل اینکه خودش رو مثل آرون آتیش بزنه از برق درش بیارید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">