🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

۲۰ارديبهشت

هیپنو تیک
۲۰ارديبهشت

احساس می کنم تقریبا چیزی ازم نمونده 

 

سعی می کنم با آخرین چیزایی که ازم مونده زندگی کنم 

نمی دونم دقیقا تا کی

ولی می دونم دقیقا تا همون موقع...‌

 

اونایی که من رو می شناختن می دونستن که قبلا گرگ وال استریت بودم برای خودم !

هرچیزی که می خواستم رو به دست می‌آوردم... هرجور شده !

احساس می کنم دیگه گرگ پیری شدم ...

مثل سابق نمی تونم آدم ها رو گاز بگیرم و تا همیشه ماه‌زدشون کنم

شایدم با وجدان تر شدم ...

یا یکم ... فقط یکم اخلاقی تر ...... 

ترجیح می دم یه گرگ اخلاقی بازنده باشم تا یه گرگ بی وجدان درنده ...

البته شک دارم تا الان هم با وجدان بوده باشم ...

وجدان اینه که نری سر زده تو زندگی بقیه ‌.. 

یه گرگ پیر و مهربونم :)))

یه گرگ بی آزار ^____^ !

 

 

می گن کسی که ۳ بار بیشتر عاشق شده و نرسیده باید از خودش خجالت بکشه با این‌همه آدم اشتباهی که انتخاب کرده ....

نمی دونم!

نمی دونم ... شاید #زیر_درخت_گیلاس .. !🍒 :] 

شاید کنار چند تا بوته توت‌فرنگی 

 

 

 

+ راستی رفته بودم ها .. یکی از خوانندگان از آلمان ! گفت نرو سید ....منم گفتم باشه سید ! :))) گفتم یکم شو آف کنم :))

 

هیپنو تیک