🌙ماهشهر💜☔💫

نا امید از در رحمت به کجا باید رفت؟ یا رب از هرچه خطا رفت هزار استغفار....

🌙ماهشهر💜☔💫

نا امید از در رحمت به کجا باید رفت؟ یا رب از هرچه خطا رفت هزار استغفار....

ای کارگشای هر چه هستند
نام تو کلید هر چه بستند

ای هیچ خطی نگشته ز اول
بی‌حجت نام تو مسجل

ای هست کن اساس هستی
کوته ز درت درازدستی

ای خطبهٔ تو تبارک الله
فیض تو همیشه بارک الله

ای هفت عروس نه عماری
بر درگه تو به پرده‌داری

ای هست نه بر طریق چونی
دانای برونی و درونی

ای هرچه رمیده وارمیده
در کن فیکون تو آفریده

ای واهب عقل و باعث جان
با حکم تو هست و نیست یکسان

ای محرم عالم تحیر
عالم ز تو هم تهی و هم پر

ای تو به صفات خویش موصوف
ای نهی تو منکر، امر معروف

ای امر تو را نفاذ مطلق
وز امر تو کائنات مشتق

ای مقصد همت بلندان
مقصود دل نیازمندان

ای سرمه‌کش بلند بینان
در باز کن درون نشینان

ای بر ورق تو درس ایام
ز آغاز رسیده تا به انجام
صاحب تویی آن دگر غلامند
سلطان تویی آن دگر کدامند؟

از آتش ظلم و دود مظلوم
احوال همه توراست معلوم

هم قصهٔ نانموده دانی
هم نامهٔ نانوشته خوانی

من بی‌کس و رخنه‌ها نهانی
هان ای کس بی‌کسان تو دانی

هم تو به عنایت الهی
آنجا قدمم رسان که خواهی

از ظلمت خود رهایی‌ام ده
با نور خود آشنایی‌ام ده

تا چند مرا ز بیم و امید
پروانه دهی به ماه و خورشید

تا کی به نیاز هر نوالم
بر شاه و شبان کنی حوالم

از خوان تو با نعیم‌تر چیست
وز حضرت تو کریم‌تر کیست

از خرمن خویش ده زکاتم
مَنْویس به این و آن بَراتَم..‌......



پیوندهای روزانه
۲۱ خرداد۱۹:۵۹

تا حالا شده دلتون بخواد هرجایی باشید غیر از جایی که الان هستید ؟

 

دلم می خواست نگهبان شب یه مجموعه ویلا باشم توی چادگان

یا یه مکانیکی داشته باشم توی شیراز

یه معلم دبستان باشم توی لرستان

یه دانشجوی باستان شناسی باشم توی دانشگاه علم و فرهنگ یزد

غواص یه کشتی باشم تو بندر ماهشهر 

یه پرستار باشم توی زاهدان

تولید کننده صنایع دستی باشم توی همدان

یا یه سوپرمارکت دار باشم توی اردبیل

متصدی یه مسجد باشم توی تهران

کشاورز زعفران باشم در خراسان جنوبی

یا یه راننده تاکسی باشم توی کرمان ...................

 

دلم می خواست هرچیزی باشم غیر از یه دختر دانشجو توی اصفهان

فکر می کنم اگه خودم رو اینجا جا بذارم و برم تو یه شهر دیگه حالم بهتر میشه

ولی نمیشه 

نمیشه 

 

 

برای همین هم آدم باید هرجا که هست بمونه ....

 

 

تا وقتی تو نیای هیچی درست نمیشه آقا .....

 

هیپنو تیک | ۲۱ خرداد ۰۳ ، ۱۹:۵۹

نظرات  (۱۲)

۲۱ خرداد ۰۳ ، ۲۰:۱۹ معتاد چایخونه ی حرم

نه با همینی که هستم حال میکنم 👀🗿

پاسخ:
منم اگه یه دانشجو بودم تو #همدان با همون چیزی که بودم حال می کردم 🥲🙃😁
۲۱ خرداد ۰۳ ، ۲۰:۳۱ معتاد چایخونه ی حرم

خیلی بده که دیگران دلیل حرفت رو به دانشجوی همدان بودن ربط بدن 😒

حقیقتا بهم برخورد 

بای

پاسخ:
+درسته دیگران خنگ اند ولی نه اینقدر که دلیل حال کردن با خودت رو همدان بدونن ^_^

++اون قسمتش رو با خودم بودم ^___^ 

+++های ^________^🍓🍩
۲۱ خرداد ۰۳ ، ۲۰:۴۹ معتاد چایخونه ی حرم

+ خنگ؟! من اگه میدونستم اینطوری برداشت میکنی یه ایموجی میذاشتم حتما.. به هر حال ما دیگه شوخی بی ایموجی نمیکنیم. من پشت دستم رو داغ کردم :))) 

 

 

تو هر پوزیشنی باشی باز دوست داری چیز دیگه ای باشی. احتمالا همه ی اونهایی که دوست داشتی بجاشون باشی الان دوست دارن یک دانشجو تو اصفهان باشن :))

 

+ رشته ی تحصیلیت رو هم اگر دوست داشتی بهم‌بگو :)

پاسخ:
هیچ بعید نیست که اینطوری باشه ‌‌‌‌.....‌


+ روانشناسی 
از ۱۴۰۱ تا حالا فکر کنم ۳ ۴ بار گفته باشم 🗿

صبا انصافا بهم برخورد 

چرا در اراک و کرمانشاه و آذر شرقی و بوشهر چیزی نخواستی باشی؟

بندر انزلی چه کم از یزد دارد؟

ساری حیف نبود؟

حالا اینا به کنار ...

"تو".... که گفتی

 به جدت قسم میاد

خیلی زود 

خیلی زود

قول می دم

۲۱ خرداد ۰۳ ، ۲۱:۲۸ زری シ‌‌‌

مهمانی بگیر بیا زاهدان  دور هم باشیم 🤣🤣🤣🤣

پاسخ:
یا یه بینایی سنج در زاهدان🥲🤣🤣
۲۱ خرداد ۰۳ ، ۲۲:۵۹ صـــالــحـــه ⠀

تو رو خدا دوست داری یه مامان دانشجو باشی با سه تا دختر در تهران؟ با مامانِ من؟

چه تضمینی هست ؟!

اگر اشتباه نکنم دارین شبیه نورا سید فکر میکنین :)

دوستم!؟

چقدر متنوع! خودت چشه مگه صبا؟ چیزی آزارت میده؟ نمیشه مهمان بشی توی یه دانشگاه دیگه؟

تا حالا شده دلتون بخواد هرجایی باشید غیر از جایی که الان هستید ؟

اومدم جواب بدم که بیلبون‌ها بار!!!

 

بعد مثالهات رو خوندم و جای هیچکدوم نخواستم باشم

بابا یکم بزرگتر فکر کن 

مثلا زمان دیگه 

یه جهان دیگه 

دنیای دیگه 

و...

 

من همیشه دوست دارم یه جای دیگه باشم، اما همین باشم. فقط با جغرافیام مشکل دارم همیشه و همیشه هم خودم رو میندازم توی موقعیت هایی که مدام درحال رفتن باشم و به همین دلیل مدام دلتنگم و مدام دلم میخواد یه جای دیگه باشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">