🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

4

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۱۲ ب.ظ

‏آدمی که چیزای کوچیک راجع به شما رو یادش میمونه رو از دست ندید. غذا و خوراکی مورد علاقه، رنگ مورد علاقه، آهنگ و خواننده محبوبش، کلمه‌ها و اصطلاحاتش،…این آدمها در خیلی مواقع میتونن به شما حس دوست داشته شدن و دیده شدن بدن. چه حسی قشنگتر از دیده شدن. چه حسی قشنگتر از تو ذهن کسی بودن...

 

 

پانوشته۱: تا شماره چند خوبه؟

پانوشته۲: عشق چیزیه که دو سه صفحه ی اول دفتر سفید عمرت رو رنگی رنگی می کنه و بقیشو سیاه ....

  • هیپنو تیک

نظرات (۴)

  • شاگرد خیاط
  • نادخ ....حق....آره عشق رنگ میکنه آدمو

    اونی که عشقو رنگ میکنه چه هیولائیه...

    من آدرسشو  دارم😎

    پاسخ:
    به مولا که من قصدم این بود رنگش کنم
    به خودم اومدم دیدم رنگ شدم..... پهنم کردن رو بند ...
    خبری هم از رنگرز نیست -_- 
    آدرسش رو بدید ..
    برم براش  :)))  -_-
  • شاگرد خیاط
  • برو براش

    خط مقدم جبهه

    کوچه نقاشها

    دم رنگرزی مش علی

     

    پاسخ:
    دل تنگ و دست تنگ و جهان تنگ و کار تنگ
    از چارسو گرفته مرا روزگار تنگ .......!

    + کاش می شد مادر

    اون پست نباید رو

    همشو خودت نوشتی دختر؟ @_@

    خیلی باحال بود ❤️

    پاسخ:
    نه حقیقتا از یه کانال ایتا دزدیدم. 
    وسطش چند تا رو هم خودم نوشتم 

    تازه الان وقت کردم بیام بیان *_*

    پاسخ:
    خوش آمدید 
    قدم سبزتان بر دیده ی منت :)