🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

پازل

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۵۴ ب.ظ

حس می کنم یه پازلم که هر قسمتم دست یه نفره 

نمی دونم اولین بار از دست کی افتادم که اینطوری پر و پخش شدم 

نمی دونم می تونم هیچوقت جمع بشم یا نه 

به نظرم می رسه بهترین کار موندن با کسیه که بیشترین قسمت ازم دستشه 

ولی خب بازم همش نیست. می دونی چی می گم؟

من اینجوریم که یه قسمت از خودم رو به کسی می دم ، اگه باهام بد تا کرد می رم سر لجبازی دو تا قسمت می دم به یکی دیگه 

دلم می  خواد یه آدم مقدس یه لیوان آب دعا خونده بریزه رو سرم 

بگه برو 

تو آزادی 

  • هیپنو تیک

نظرات (۴)

  • ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪
  • هعی

    پاسخ:
    اوهوم.....
  • محسن دیناروند
  • سلام. ممنونم ازحضورتون. نه الشتری نیستم.مادرم اهل دلفان است. با الشتر فاصله ای نداردچطور؟

    پاسخ:
    به خاطر فامیلتون گفتم
    من یه دوست الشتری دارم
    اکثرا آخر فامیل هاشون وند داره

    عجببب

    اونوخ کاش یه مارمولک بودیم از هر جامون کات می کردن

    دوباره بعد مدتی جوونه می زد و بهمون سبز می شد

    نمیدونم چرا مشکلات بقیه برام انقدر آسون به نظر میاد اما مشکلات خودم خیلی سخته

    پاسخ:
    واسه همه همینطوره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">