🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

شبی که فرداش شنبه‌ست

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۱۳ ق.ظ

عصر جمعه با مامانم نشسته بودیم دم زاینده رود. مامانم گفت نمی دونم چرا عصر های جمعه اینقد غمگینه. من اونموقع اصلا غمگین نبودم. گفتم ولی اولین جمعه ایه که اینقدر خوشحالم.  مامانم گفت خداروشکر.

به خودم گفتم ها ها! عصر جمعه ما رو که نمی گیره!

ولی منو گرفت...

اگه تو هم امشب بی دلیل به هم ریختی و دلت تنگه و شور می زنه و دنبال یه ستاره ای تو تاریکی شب هات....

تو دوست خوب منی ^^!

  • هیپنو تیک

نظرات (۱۱)

من تا حالا تجربه شب جمعه ای که برام دلگیر نباشه رو نداشتم 

پاسخ:
منم فکر کردم این اولین شب جمعه ایه که دلگیر نیست 
بعد دیدم
خودشو آخر شب نشون داد😐😂

یعنی الان دوس شدیم؟ :)

پاسخ:
اوهوم
تو دوست خوب منی :)

غمم یه وقتایی برای دل خوبه .. حداقل‌ترین مزیتش اینه که قدر حالای خوبمون رو می‌دونیم بعدش . 

پاسخ:
اوهوم
خوبه غم 
من مخالفش نیستم
  • مسلمانِ یاغی ...
  • من تقریباً پرنده در حال پروازی را نمی شناسم که غمگین نباشد.

     

    + و اگر هیچ بهانه ای هم نباشد، همین پرواز...و رفتن...خودش برای غمگین بودن کفایت می کند. 

    پاسخ:
    آسمان فرصت پرواز بلندی ست ولی 
    صحبت این است:
                چه اندازه کبوتر باشی........ !🕊💙☘💫


    + حق :)

    گاهی موقع ها هم هر روز و چه بسا هر لحظه‌ت میشه [غروب جمعه] :(

    من که اغلب نمی‌دونم چند شنبه‌است که بعد ببینم غمگینم یا نه؛ دوست محسوب نمیشم؟ حالا دوستِ خوب رو مطرح نمی‌کنم. 😪

     

    و بیشتر سه روز آخر هفته‌ه‍ا رو توی راهم.

    یا دارم میام💀

    یا دارم برمی‌گردم☠️

     

  • منتظرالمهدی (عج)
  • چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی 🥺💔

    مگه جمعه ها باید فرق کنه ؟ 0-0

    دختر قشنگم

    روزت مبارک

    تو قشنگترین و شاعرترین دختر جهانی

    شک نداشته باش

    امیدوارم قدر این نعمت دختر بودن  رو بدونی

    می دونی که ؟

    کادو چی دوست داری برات بگیرم؟

     

    پاسخ:
    قربون مهربونی هاتون برم مادر قشنگممممم :(
    شما لطف دارید 
    شیخ شورشعلی خیاط  :)))))

    کادو؟ 
    دعام کنید :} 
    دعا کنید بیاید عروسیم 
    و همه چی این بار خوب باشه

    خوبه؟
  • سید محسن موسوی
  • میل و ارزوی موفقیت، مانع فروتنی است

    پاسخ:
    متوجه نشدم
  • شاگرد خیاط
  • محشره محشر

    الاهی به عشقت برسی

    از اسم جدیدم خیلی خوشم اومد

    شورشعلی خیاط

    تبارک ا..‌. ازین نمکها که در لب توست

    از نمک لبت  مگو زان که به بزم خرمی

    طعنه به پسته می زند خنده ی دلگشای تو

    پاسخ:
    مچکرم🥺😭😭❤💕🎀

    اوهوم 
    شورشعلی 😃😃


    بخت باز آید از آن در که یکی چون تو گشاید و ‌...... این داستانا خلاصه  :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">