🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

آرزو های کودکانه

جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱ ب.ظ

من امروز یه آرزوی خیلی کودکانه کردم

در این حد کودکانه که وقتی از راه مدرسه میومدم خونه آرزو داشتم یه تک شاخ سفید تو اتاقم باشه 

در حالی که نمی دونستم تک شاخ چی می خوره 

تک شاخ روی تختم جا نمی شد

و هیچ برنامه ای برای روتین پوستی قبل از خوابش نداشتم

اما واقعا می خواستم که یه تک شاخ سفید داشته باشم 

می دونید چی می گم؟

می دونم هیچ برنامه ای براش ندارم

می دونم حتی بلد نیستم درست به تک شاخ نازنینم غذا بدم یا داستان های مورد علاقش رو بخونم 

ولی من واقعا اون تک شاخ رو می خوام 

می خوام

می خوام

شکلک زدن پا روی زمین و اشک تمصاحححح ریختن

  • هیپنو تیک

نظرات (۴)

ازینا🦄🦄🦄

پاسخ:
اوهوم
از همینا

فردا دم خونت🎁🏠

پاسخ:
آخیییییی :(((
به آرزو هات برسی :)))))

شبت به خیر 

تک شاخ :))

فکر کنم هوس کردی یکی شاخت بزنه =))

پاسخ:
از این زاویه نگاه نکرده بودم ●~●

چه خوب نوشتی👏

و جواب خانم پروانه هم مکمل بحث😉

پاسخ:
شما لطف دارید

بله بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">