🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

دیدی دلشوره هام بی جا نبودن ؟

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

.

.

لهجه ی کفش هات ملتهب اند 

بی شک از من عبور خواهی کرد......

 

 

+ خیلی بهت فرصت دادم که اینو نگی ..

احتمال می دادم که اینطوری بشه 

+ آخر عمرت یه هفته بود یا آخر دنیا ؟

+ از دیروز تا حالا ساعت های آنلاین شدنت رو چک کردم . مثل همیشه نبود .. 

الان دیدم همون یه عکسی هم که به یادم گذاشته بودی رو برداشتی 

+ باشه فهمیدم تصمیم منطقیت رو گرفتی و تمرکزت رو گذاشتی روی درس و آیندت 

+ باشه اشکالی نداره ^^ 

  • هیپنو تیک

نظرات (۶)

  • اقای ‌ میم
  • دقیقا

    پاسخ:
    (B

    یه دیالوگی از فیلم کروئلا:

    «میگن پنج مرحله اندوه وجود داره:
    انکار،خشم،چونه زنی،افسردگی،پذیرش.
    خب من دوست دارم یه مرحله‌ی دیگه بهش اضافه کنم؛انتقام.»

    پاسخ:
    به نظر من کلا یه مرحله وجود داره :

    جهنم ! 

    خود جهنم !
    همین

    اگه جهنم بود که انقد نمینوشتی واسش.. این روزات میگذره و فقط یه یاد ازش باقی خواهد موند.. در آینده غمی وجود نخواهد داشت..

    همه ما کشیدیم.. خوشبختانه یا متاسفانه باید بگم بعد چند بار برات عادی میشه.. 

    پاسخ:
    مرسی از دلداریتون 
    خیلی برام با ارزشه 

    چند بار دقیقا پسر آبی ؟
    آخه توی تعداد، 
    رکوردم خیلی زیاده و عادی نشده  :))))
  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
  • ان‌شاءالله درست می‌شه و هرچی سر جای خودش قرار می‌گیره🙂

    پاسخ:
    خیلیییی ممنون  :)
    ان شاالله برای شما هم 🌿🌈
  • یاسمن گلی :)
  • بمیرم برات

    پاسخ:
    وایییی خدا نکنهههه شاهزاده خانوم پائیزی که ۶ روز دیگه هم ماه فرمانروایی شروع میشه :))))
  • اقای ‌ میم
  • از این آهنگا هم گوش ندید

    پاسخ:
    :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">