🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

دلم محکم بشین این بار بار آخره

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

با اینکه آدم از یک دقیقه بعدش خبر نداره 

اما بر این عقیدم که این بار دیگه بار آخره 

 

_حرفهایی که نمیشه زد رو باید چیکار کرد ؟

+ باید یه گوشه از راه بذاریمشون کنار تا اونایی که اون حرف ها واقعا مالشونه یه روز بیان و ببرنشون 

 

امروز می خواستم تنها برم بیرون 

به ستاره های بخت پریشانم فکر کنم

 

چند ساله حرف هایی پیش میاد که هیچوقت نمیشه زد

 

شاید فکر کنید دارم چرت و پرت می گم

خب واقعا حق با شماست 

کلمه هام تموم شدن 

 

 

می گن توجه آفرینش میاره 

 

خب بگن 

به ما چه 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۵
ماه زده

نظرات  (۲)

اره درسته ، خوشبختانه یا متاسفانه توجه آفرینش میاره ... :)

 

و منی که حس میکنم ذره ای قدرتِ آفرینش ندارم ...

پاسخ:
چون هنوز چیزی پیدا نشده که لیاقت آفریده شدن توسط تو رو داشته باشه 

سلام 

میگن افطار کردن آبجی ممد مشکوک بوده واسه همین داداشش درخواست وی ای آر داده :دی

طاعات و عبادات قبول .

پاسخ:
سلام آقای رحمانی 
طاعات و عبادات شما قبول ...

😂😂😂
این چی بود الان 😂😂😂

خوب هستید ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">