🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

چالش

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۲۲ ق.ظ

بچه ها بیاید بگید اگه جنس مخالف بودید دوست داشتید اسمتون چی باشه 

 

می تونید از گزینه ی ناشناس هم استفاده کنید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۸
ماه زده

نظرات  (۱۸)

فقط باید یه اسم بگیم؟

پاسخ:
نه بیشتر از یه اسم هم میشه 

بهار 

پاسخ:
زیباست

نور

پاسخ:
🌤

محمدحسین 

یا

امیرعباس

 

پاسخ:
چه بامزه .....


منم اصلااااا نفهمیدم چرا این دو تا اسم رو گفتی 
دلتنگ کربلایی دیگه 

اسم بچه هات رو بذار اینا 🤩⚘

میکائیل

پاسخ:
گنگ⚘

الهام

طهورا

پاسخ:
زیبا هستند ⚘

اسمهای خیلی زیادی هست 

حافظ

عرفان 

ایلیا 

عابد 

ساجد 

کاوه

هادی 

مهدی 

محمدعلی 

سبحان 

و...

پاسخ:
خیلی خوبن 🤩🕊

🤨 بهش فکر نکرده بودم تا حالا!

حسین، مسیحا، محمد : )

بذار از مارژان هم بپرسم ببینم نظرش چیه.👻

پاسخ:
همشون قشنگن 

نظرشون چی بود ؟

مهدی ؟ 😂

پاسخ:
این سم رو یادته هنوز؟ 😭😭
۱۹ فروردين ۰۳ ، ۰۷:۵۷ .. ــاوقــ ـــاتـــ ..

صبا

😀

پاسخ:
🗿🙏🏻🌷
۱۹ فروردين ۰۳ ، ۰۹:۴۴ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

سال نو مبارک

دعوت می کنم چالش هایی که می خواهید اجرا کنید را در صفحه خودتون در ویترین منتشر کنید

+ الان نام کاربریتون ازاد است

ممنون

نه فقط دل
که برایت نفسم تنگ شده است :)
#اربابم 💔💔💔😓😓😓 

 

 

قطعا ... قطعا ... اصن با باباشون شرط میکنم میگم من اسم بچه هامو انتخاب کردم دیگه تو خودت میدونی 😄🖐

پاسخ:
عالی 😎
۲۱ فروردين ۰۳ ، ۰۳:۱۴ منتظرالمهدی (عج)

علی 

پاسخ:
منم علی ✌💫🕊🌤
۲۱ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۵۴ منتظرالمهدی (عج)

خیلی هم عالی😂

پاسخ:
چطوری علیییی😁😂

ایلیا❤️

پاسخ:
ایلیا خیلی قشنگه
اگه یه پسر داشته باشم اسمش رو ایلیا می ذارم

صد در صد علی !

پاسخ:
هزار جان گرامی فدای نام علی 

امیر حسین 

امیر علی 

امیر عباس 

 

پاسخ:
گشنگن

رقیه

پاسخ:
جان عالم به فدایش . . . .❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">