🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

توسکا🌵

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

دوستام یکی یکی دارن ازدواج می کنن ،

 

اونوقت من هنوز استوری می ذارم:

 

به کاکتوس ها اگر زیاد آب بدهید خدابیامرز می شوند ! بیش از اندازه به افراد بی لیاقت محبت نکنید ! 🌵🐪

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۳
ماه زده

نظرات  (۶)

اینجوری نمیشه 

باید بریم دنبال دعانویس ...🤕🤣

پاسخ:
🥴🥴😭😭😂😂

ما نشستیم یه گوشه نون و ماست می خوریم

تو استوری میذاری من پروفایل تلگرام 😂😂

پاسخ:
پروفایل های تلگرام تو مرحله ی بعدن 😂

چون کاکتوس بیشتر از آب محتاج آفتابه! بهش آفتاب بده تا عاشقت بشه. هر کسی رو با یه چیز میشه عاشق کرد، یکی رو باید محبت کلامی کنی، یکی رو بهش توجه بدی، یکی رو به اعتقاداتش احترام بذاری و الی آخر.

اینا رو بفهمی خیلی راحت تر به نتیجه برسی تا بخوای کاکتوس بنده خدا رو با اسم آدمای بی لیاقت بدنام کنی. هر چیه فایده اون کاکتوس تو طبیعت خیلی بیشتر از یه مشت کودسازه!

پاسخ:
سلام علیکم
مثال نه حکم اعتبار داره نه جای مناقشه 

فرمایش شما در جای خودش صحیحه

ما هم به همین درد گرفتاریم حالا قصدشو هم داریم کسی زن نمیده بمون :(

پاسخ:
از ته قلبتون بخواید و توسل پیدا کنید 
حل میشه ان شاالله 

با نفس موافقم 😅😉

پاسخ:
خیلی دیگه نازنازیه😍😂
۲۷ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۴۲ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

ان‌شاءالله که درست بشه.

دیدین اسقاطیل رو زدیم💪💪

پاسخ:
ان شاالله 


باعث غرور و افتخار بود مثل همیشه ✌
سنصلی فی القدس ان شاالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">