🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

یوسف فروختن به زر ناب هم خطاست🥲💔

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۳۳ ق.ظ

وای اصلا باورم نمیشه من رو فروختی 

اصلا باورم نمیشه ....

اصلا باورم نمیشه 🥲

تو مگه همون نبودی که به خاطر من پروفایلت رو گذاشته بودی :

 

یعقوب صبر داشت که دوری کشیده بود 

چون نیستم صبور چرا امتحان دهم ؟

یوسف فروختن به زر ناب هم خطاست 

نفرین اگر تو را به تمام جهان دهم ......

 

پس من رو به چی فروختی؟ یا به کی ؟

مگه نگفتی تا آخرش می مونم ؟

چرا دروغ گفتی 🥲

چرا با اینکه می دونستم هیشکی هیشکی هیشکی تا آخرش نمی مونه بهت اعتماد کردم 🥲💔

 

می خوای به کجا برسی ؟

به همون جایی که همیشه بهت گفتم می رسی ؟

به میز .... به سیاست ؟

با همینا گولت زدن نه ...؟ آقا زاده !🙂💔

 

بگم نمی رسی ؟

می رسی

زودتر از بقیه ی هم دوره ای هات هم می رسی به همش

ولی تا آخر عمرت دیگه من کنارت نیستم ....🥲

 

تا آخر عمرت به همه ی آرزوهات می تونی برسی

غیر از یکیش 

غیر از من

هیچوقت..... حتی اون دنیا هم دیگه نمی تونی من رو ببینی !

آقای دیپلمات !

 

 

یکی مثل من رو برو از همون آدم هایی بخواه که من رو بهشون فروختی !

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۳۰
ماه زده

نظرات  (۱۰)

داری خطرناک میشی ها!! با کیا میپریدی دختر؟! 

نمیتونم حرف امیدبخشی بهت بگم مرهمت باشه شاید 

فقط میتونم بهت بگم خوب میشی ولی جاش همیشه درد داره و یادآورش می کنه 

همین :(

 

پاسخ:
سلام و درود خداوند به نسیمِ راستی ها ....

شعر آخر وبلاگتون خیلی زیبا بود 🌈🪴🌙🍰


+ خیلی مهمه آدمی که باهاش می پریم در درجه ی اول سلامت روان داشته باشه خودش و خانوادش.... در این زمینه تا حد زیادی خودش هم قربانی بود
بعد از اخلاق و خدا ترسی پست و مقام و شهرت و این چیزا مهمه ...


شما همین که پیام می دید من حالم خوب میشه :))
باز هم به ما سربزنید 

قبول دارم....


با آرزوی بهترین ها برای شما ⏰🌍

 بمیرم من 💔💔💔🥺🥺🥺

پاسخ:
دور از جونت نفس خانوم ‌....
امروز کنار شهید حججی به یادت بودم
الهی که حاجت روا و عاقبت به خیر باشی قشنگم😍

تا بوده همین بوده گلم😉

قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.

.

دار هم دار مکافاته. نگران نباش🙂

.

یچیز دیگه هم می خواستم بگم که ترجیح میدم سکوت کنم چون حوصله جنجال برانگیزی آقایون رو ندارم😁😅

.

خوش باش عزیزم ❤️

پاسخ:
سلام سلام پروانه خانم

فکر کنم ما دیگه برلیانی،  پلاتینی ، الماسی ... چیزی هستیم دیگه با این اوضاع 😅😎😂❤



🙂🙂💔
باز توی این ماجرا به نظر می رسه اونی که باید مجازات بشه ایشون نیست ... یکی دیگس🙂
امت ان شاالله که همه ی ما درس هامون رو بدون مکافات یاد بگیریم...


هوممم
شخصی بدید خب 🥺😁


شما و خانواده و عزیزانتون هم همینطورررر

💔

پاسخ:
در پروفایلت زیبایی می بینم بهار خانوم 😎❤✌

نمیدونم چی بگم راستش در جواب این پست

پاسخ:
خودمم نمی دونم باید چی بگم

می‌دونی چی کار کن؟ 

از لجش اونقدر موفق و معروف شو که همیشه اسمت به گوشش بخوره 

همیشه حرفت توی صحبتهای عادی مردم پیش بیاد 

و هیچوقت نتونه فراموشت کنه :) 

پاسخ:
همینطوریش هم اینقد به دانشگاهشون رخنه کردم که فکر کنم هر روز اسمم رو می شنوه و هیچ راه فراری نداره ....

اصلا تو زندگی راه فراری وجود نداره
نمیشه پلی رو خراب کنی و هیچوقت دوباره محتاج رد شدن ازش نشی 🗿❤


با نظرت خیلی موافقم میخک
یک دنیا شجاعت و اقتدار توشه 


باید به خود جرئت داد !
بسم الله الرحمن الرحیم......

ممنون قشنگم 

نظرت در مورد حیاطمون چیه؟بهشت هست یا نه؟؟

پاسخ:
ما حیاط ندار ها می دونیم که حیاط شما بهشته ...

یه چیزی بگم صبا جان

وقتی از این مطالب می نویسی دلم می خواد بزنمت :|

زدنم از روی علاقه هستا

پاسخ:
n تا چیز بگید ....

در خدمتم 🗿

سلام به روی ماهتون عزیزدلم 

آری شعر زیباییست و حکایت دلهای تنها 

من هم هر وقت میام بلاگ، اول میام به شما سر میزنم اگر عرضی باشد می گویم و اگر نباشد چندبار می خوانمت و میروم با دعای خیر 

انشااله همواره دست خدای مهربان نگهدارت باشد نازنینم 

قدر روح پاک و دل مهربانت را بیشتر بدان ❤️❤️

 

پاسخ:
دوباره سلام ....

اکلیلی شدمممم🧚😃💫💕😍🍰

:))))


دوستت دارم پریشان شانه می خواهی چه کار ؟
دام بگذاری اسیرم ... دانه می خواهی چه کار ؟
شرم را بگذار ... یک آغوش در من گریه کن 
گریه کن ... پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟


شما خیلی به من لطف دارید ....🥺🥲💔💔
باورم نمیشه .......

امیدوارم مطالبم لیاقت زمان و نگاه شما رو داشته باشه...

داره، چون تو قلبم جا داری مهربونم😊❤️😘

پاسخ:
دور شما بگردم من .... :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">