🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

از اصفهان به شما سلام!

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۰۹ ق.ظ


صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود

یک منبع آگاه به مهر خبر داد: 
🔻صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.

🔻سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است.

🔻به دنبال مشاهده این ریزپرنده‌ها پدافند غیرعامل عمل کرده و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرده‌اند.

🔻هنوز در خصوص این ریزپرنده‌ها اطلاعی در دست نیست و در حال پیدا کردن پوکه‌های آن هستیم.

🔻در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه‌ای رخ نداده است.

▶️ @Masjed_ui

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۳۱
ماه زده

نظرات  (۹)

یه جای دیگه هم صداهایی شنیده شده بود.

.

ینی آدم هرچی می شنوه باید باور کنه؟🤔

حتی بعضی اخبار رو؟

حتی بعضی توجیهات رو؟😐😏😉

 

بهتره هیچکدوم رو باور نکنیم😅😅😅

پاسخ:
اگه آدم قرار نبود هیچی رو باور کنه سوفیست ها منقرض نشده بودن ....

باید چیزی رو باور کرد
و به چیزی معتقد شد 🗿❤

و ترجیحم اینه چیزی که به نفع انسانیت و به نفع دین و به نفع ایرانه رو باور کنم

برای نماز بیدارمون کرد

البته من فکر کردم صدا باد بود بیدار شدم چون دور بودیم نسبت بهش خیلی صدای شدیدی نشنیدیم.

پاسخ:
عدو شود سبب خیر ..... :)))

🌬 باد
۳۱ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۳۸ علی باقری کاکشی

حمله در کار نبوده 

چند ریز پرنده (از همین اسباب بازی ها که دوربین بهش وصل کرده بودن ) که توسط پدافند منهدم شده. 

اخبار در اینترشغال داره حملات گسترده ، فیلم ساختگی انفجار ،..... منتشر میکنند 

رسانه های جهانی هم تقریباً همینطور ، اما اسقاطیل شاکی شده که ما گردن نمی‌گیریم ، آمریکا نامردی کرده اخبار منتشر کرده 

هیچ مقام ایرانی اضهار نظر نکرده 

تنها خسارت این حمله به جیب پدران ایرانی بوده ، نصف کودکان اصفهان درخواست این اسباب بازی ها کردن 

از صبح جمعه به جای برنامه صبح جمعه رادیو ایران نشستم کانال های ضد انقلاب میخوانم . تیتر زده زیردریایی اسرائیل وارد تهران شدند.

پارسال ایذه سقوط کرد و سپاه از راه دریا وارد شد ، الآنم که زیردریایی به تهران رسید 

 

پاسخ:
بله :)))


😂😂😂کودکان اصفهان خیلی خوب بود ...


منم هر از گاهی که دلم می گیره می رم ایران اینترنشنال می خونم دلم باز میشه :)


صدا سیما هم که تقریبا ۲ ساله دست خودشونه ....

من اصلا اخبار رو دنبال نمی کنم و اینجا دیدم 

خیلی وقتع پیگیر اخبار نیستم 

پاسخ:
خبر خاصی هم نبود ^^

دمش گرم😆

۵ صبح پروازم به اصفهان لغو شد، مجبور شدم با اتوبوس بیام‌.

خواب توی اتوبوس:)

پاسخ:
به خاطر همون پهپادک ها؟!
۳۱ فروردين ۰۳ ، ۱۹:۰۵ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

این هم از انتقام ریقوی منطقه 🤣 🤣 🤣 💪💪💪💪✌️

پاسخ:
اینم از این !🗿

برای حسین احمدی : 

اثری هم ک جا گذاشته دقیقا اندازه همون وزش باد بوده ✌✌✌ 

حتی خودشونم به افتضاح بودن کاری که کردن اعتراف کردن 😅 گل به خودی...

پاسخ:
😂😂😂
اون توئیته که به زبان عبری نوشته بود ضعیف ....

جات خالیه صبا

پاسخ:
تا وقتی تو قلب تو باشم جام خالی نیست ‌....
برام دعا می کنی ؟

دعا میکنم و تو هم دعا کن که لیاقت اینکه خدا دعاهام رو بشنوه داشته باشم

اینطوری دو سر برده

پاسخ:
کسی که دست دعا به سمت آسمان بلند می کند را پیشاپیش پی اش فرستاده اند و خریده اند ...... :)

+ مرگ صبا .. دعام کن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">