🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

چالش من دیگر در جهان موازی

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

این چالش رو یاسمن عزیزم توی بیان شروع کرد که می تونید اولین پست رو اینجا ببینید : 

https://goliyas.blog.ir/post/230

 

چالش از این قراره که فکر می کنید اگه یه نسخه ی دیگه از شما توی یه جهان موازی وجود داشته باشه به چه کاری مشغوله و اوضاع زندگیش از چه قراره ؟

 

راستش من خیلی فکر کردم به این موضوع 

ماه زده ی دیگه تو جهان موازی احتمالا اینطوری که رشته ی ریاضی رو انتخاب کرده و دکترای اختر فیزیک داره 

و داره تو دانشگاه علوم نوئتیک درس می ده و آزمایشگاه زیر زمینی داره 

در رابطه با هیچ پسری نیست

شاید پنهانی یه دختر دیگه یا یه خرگوش مینیاتوری رو دوست داشته باشه

البته نه اون طور ها که فکر کنید 

احتمالا زیاد حرف نمی زنه 

و دوست نداره تو هیچ جمعی باشه 

تو ۳۴ سالگی از دنیا می ره و ۶۷ سال دیگه تصادفا نتایج تحقیقات و آزمایشگاه زیر زمینیش کشف میشه 

 نتیجه ی محاسباتش علم رو به جادو نزدیک تر می کنه 

و البته اون هیچ کاری نکرده مگر تحلیل نماد ها و افسانه های باستانی 

چرا؟ 

چون معتقده در گذشته انسان ها همه چیز رو می دونستن و تو یه گذار تاریخی دچار فراموشی شدن و دست به عصای علم نوین شدن

 

 

دوستان پپسی رو باز می کنم بعد می رم سراغ ادامه ی داستان :)))) 

 

 

از خانم شاگرد خیاط 

خانم پروانه

خانم زینب 

خانم دزیره 

خانم کوچیک 

آقای باقری 

آقای رازیانه 

آقای امیر علی

آقای مسلمان یاغی

آقای مهرداد

 

+زری عزیزم هم که توسط یاسمن دعوت شد. هرکی این پست رو می بینه بهش دعوته.

 

شما هم دوستانتون رو به این چالش دعوت کنید^^

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۱۹
ماه زده

نظرات  (۹)

۱۹ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۵۱ یاسمن گلی :)

جونمممم ❤️

مرسی که تو این چالش شرکت کردی عشقم😘

پاسخ:
فدات شم 
وظیفه بود
۱۹ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۱۱ میم مثل حنانه

چه شخصیت جذابی انصافا!! 

آزمایشگاه زیرزمینی°_° من رو هم با خودت ببر آزمایشگاهت°_°

پاسخ:
هانیییی 
کتاب های دن براون رو بخون حتما 
از فرشتگان و شیاطین شروع کن ×_×

اوووووو

آزمایشگاه زیر زمینی... واو! :)

رشته نجوم دست نیافتنی نیست که، بدون کنکورم میشه بشه رسید.

پاسخ:
آقای پسر آبییییی 
سلام
شما هم بنویسید :)
لطفا..

منم معتقدم به علوم پیشرفته باستانی از بین رفته

مرسی از دعوتت سعی می‌کنم من هم باشم :)

پاسخ:
خیلی خوشحال می شم  :)

چالش جالبیه

پاسخ:
عزیزم خیلی خوشحال می شم تو هم شرکت کنی و آدرس پستت رو بدی

اوووو چه خفن 

حتما در موردش می‌نویسم 

مرسی عزیزم 😍

پاسخ:
فدات شم
خوشحال می شم 

من اسپرایت سفارش دادم :))

ماسونر که نیست؟؟

 

پاسخ:
🍸☘🍋 این خدمت شما 
کی ماسونر نیست؟ ×_×
۲۰ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۶ شاگرد خیاط

سی و چهارسالگی زوده 

صد و سی و چهارسالگی رو بزار

که موقع کشف شدنت خودتم باشی

باشه من جهان موازیم رو می نویسم

از دست تو مجبورم توبه و عهد و سرویس گل  قرمزی جهازمو 

همه رو بشکنم

پاسخ:
نه 
تازه دیرم هست 
عمر می خوام چیکار کنم 

عهه 
نه مادر  :(
نشکنید جهیزیتونو 
حیفن  :(
۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۳۲ آقای سه نقطه

به نظرم همین دنیایی که داریم به اندازه ی کافی برامون کفایت کنه ولی دنیای موازی میتونه جهانی پر از آمال و آرزوهامون باشه

پاسخ:
اره 
همینم زیادیه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">