🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه
۲۱
آذر ۰۱

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۱
ماه زده

نظرات  (۹)

یاسمن عزیزم اگه یه روز اومدی اینجا و به این پست برخوردی بدون که امشب ۲۱ آذر ۱۴۰۱ من دارم بهت قول می دم که خدا سرنوشتت رو خیلی قشنگ تر از تصورت نوشته . 

قلبت یکی از پاک ترین و آیینه ترین قلب هاییه که تو دنیا وجود داره و من اینو درک می کنم.

تو مثل سیاوش از همه آتش هایی که برات روشن کردن تا روحت رو سیاه کنن سربلند بیرون میای. 

تو خوشبخت می شی ، خوشحال می شی تو مثل یه ملکه تاج معصومیت و پاکیت رو روی سر می ذاری .

خدا رو شکر می کنم که تو رو سر راه من قرار داد. تو یکی از آدمهایی هستی که به خاطرش این زندگی ارزش ادامه دادن داره .

تو واقعا آدم خوبی هستی 

اصلا فرشته ای 

دوستت دارم خیلیییییییییی ❤❣💕

خدا تو رو به همه ی آرزو هات می رسونه فقط صبور باش و بهش اعتماد کن

 

الان یاسمن نی نیه و تازه به دنیا اومده!.

پاسخ:
ارهههه ۱ روزشه مادر

قدم نو رسیده مبارک 😍😍😍

پاسخ:
مرسییی 
الان ۲۲ سال و ۱ روزشه بچم🥺🍰

😅😅😅

تولد خودته؟

یه نفر بیاد به من توضیح بده

پاسخ:
نه نه من ۱۸ سالمه 
یه دوست دارم اسمش یاسمنه ۲۲ سالشه 
دیروز تولدش بود 
براش پست گذاشتم 😂❤

ای خداااااا :))

تبریک میگم 😍❤

پاسخ:
مچکرممممم😍😍😍🤩
تولد شما اردیبهشتی خاص هم پیشاپیش مبارک
چند اردیبهشتید؟

عزیزمی 😍

ده اردیبهشت 

پاسخ:
چه خوب ^^ 
اردیبهشتیا حرف ندارن
اینو یه تیر ماهی میگه ها

متشکرم عزیزم

خودت خوبی که خوب میبینی. ممنون از این همه حس خوب. خیلی گلی 

چندم تیر ؟

پاسخ:
لطف دارید 

۱۷
۰۴ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۰۶ یاسمن گلی :)

واییییی صبااااا

پاسخ:
جون صبا ؟
چی شده؟
۰۵ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۰۸ یاسمن گلی :)

تازه پستت رو دیدم ذوق زده شدمممم

پاسخ:
عزیزمممم😍💜
فکر می کردم دیده بودی قبلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">