🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه
۰۳
آذر ۰۱

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۰۱/۰۹/۰۳
ماه زده

نظرات  (۳)

 من رفتم. جوابی ندادن.

پاسخ:
من یه بار رفتم 
۸ ماه بعد جواب گرفتم 
بعد فهمیدم وقتش همون موقع بود 
زندگی ۱۰۰ سال اولش سخته 

۲۷ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۵۰ منتظرالمهدی (عج)

🥺🥺🥺

پاسخ:
حضرت ماه  :)))
۲۲ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۱۷ مجتبی زمانی

أضحّی بحیاتی من أجلکم أو لعباس.

پاسخ:
این مال همون موقع هاست که پست گذاشته بودید دستان حضرت ابوالفضل ع مرا به تو می رساند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">