🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

العزه للغزه

جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

📞 از دختران ایران به سردار قاآنی👌

ما زن‌هارا بفرستید غزه...
مردها بلد نیستند بچه ها را آرام کنند!
مادران فرزند مرده را دلداری دهند و بگویند آرام باش فرزندت در بهشت منتظر توست...
او حالا درد ندارد و گرسنه و تشنه نیست... 

ما زن‌هارا بفرستید،
همه ی کودکان بی پناه را پناه می‌شویم.
ما بلدیم چطور اشک‌های بچه‌ها را پاک کنیم،
ما که از پشت هر عکس و فیلم بچه‌ها را بر قلب میفشاریم و نوازش می‌کنیم...
حتی بعد از دیدن فیلم‌ها جانم جانم میکنیم،
گریه نکن مادر، بمیرم برایت عزیزم....بیا تا زخم هایت را ببوسم تا خوب شود.... 

گریه امان نمی‌دهد...
آااااااه از این غربت.... 

♥️‎اللهم عجل لولیک الفرج♥️
#فلسطین


 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۸
ماه زده

نظرات  (۲)

۲۸ مهر ۰۲ ، ۰۷:۰۴ نسیم صداقت

😔😔😔💔❤️‍🩹 بله همینطوره

پاسخ:
😭😭😭😭

وایرال باید بشه این متن

پاسخ:
دست نویسندگانش درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">