🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه
۱۲
اسفند ۰۲

یکی از بچه های شورای صنفی باهام قهره.

چرا ؟!

چون از اطلاعاتشون استفاده کردم و گفتم همونطور که شما با رأی بچه های دانشکده اومدید بالا و برای دانشجو ها مفید بودید رأی دادن تاثیر داره :////

 

 

یکی از بچه های فرهنگی باهام قهره و سوال خیلی خیلی مهم منو جواب نمی ده !! که مربوط به کانونه .

چرا؟!

چون ترم پیش بهم گفته فلان ساعت فلان جا باش گفتم این ساعت نمی تونم استادم باهام کار داره ://///

 

 

یکی از دوستام باهام قهر کرده و از گروه لفت داده و جوابم رو دیگه نداده 

چرا ؟!

چون بهش گفتم اگه تو به عنوان یه دانشجو نظر و حرفی نداشته باشی کی باید داشته باشه :///////

 

 

 

از قهر متنفرم 

از آدم های قهرو بچه تر و نابالغ تر وجود نداره 

 

قهر دو حالت داره 

حق 

نا حق 

 

 

 

الان فرص کن حقه 

با حرف نزدن به چه نتیجه ای می خوای برسی مثلا ؟

چی درست میشه؟

چه سوء تفاهمی برطرف میشه ؟؟

به چه نتیجه ای می رسی مثلا ؟

 

 

 

یا ناحقه؟

 

کمبود توجه داری ؟

می خوای اذیت کنی ؟؟؟

 

 

 

قهر یعنی احساس گناه دادن !! احساس ناکافی بودن دادن ! شخصیت طرف رو خرد کردن .

 

ازش بدت میاد ؟ بگو 

حال نکردی با کارش ؟؟ بهش بگو 

 

جواب ندادن و ایگنور کردن و اونطرف رفتن چه جهنمی دیگه ؟؟؟

 

 

می دونستید قهر با همسر از مصداق های خشونت خانگی حساب میشه طبق آمار سازمان ملل ؟؟؟

 

و کسی که بخواد همسرش رو با قهر آزار بده کار غیر اخلاقی و بعضاً جرم مرتکب شده  ؟

 

 

 

راهکار برخورد با افراد قهرو چیه ؟

 

من خودم خیلی احساس گناه و حس بد می گیرم که یکی باهام قهر باشه.

اگه کار بدی کرده باشم عذر خواهی می کنم ولی گاهی کاری نکردم که بخوام عذر بخوام یا وقتی عذر بخوام هم مهر تایید زدم به رفتار اون شخص و گناهکار ۱۰۰ ماجرا شناخته می شم

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۲/۱۲/۱۲
ماه زده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">