🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه
۲۸
اسفند ۰۲

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۲/۱۲/۲۸
ماه زده

نظرات  (۲)

علم دینی دیگه چه صیغه ایه؟😅

پاسخ:
اینو شما باید بگید 😂😂

من چرا باید بگم؟

اینو باید از اشغالگران فضای حوزه و دانشگاه سوال کرد که با الفاظ عجیب و غریب ابداعی خودشون، کلاً جهت حقیقی علم و معرفت رو به بیراهه کشوندند.

بماند.

 

صبا جان

یه توصیه از من همیشه در خاطر داشته باش:

همیشه سعی کن علم و معرفت رو از سرچشمه اش بگیری.

قرآن کریم به ما گفته: قَد عَلِمَ کلُّ أناسٍ مَشرَبَهُم

هر انسانی می بایست مشرب خودش رو بشناسه و بهش علم و آگاهی داشته باشه.

بدونیم از کجا خوراک می گیریم.

همیشه از سرچشمه بگیریم نه از جویها و رودهای منشعبی که گاهاً ممکنه حتی در مسیر انحرافی افتاده باشند.

 

پاسخ:
سلام پروانه خانم

آرزوی سالی پر از خوشبختی و شادی و سلامتی برای شما و عزیزانتون دارم⚘🐟🍎🍃


اشغالگران حوزه و دانشگاه 🥲



کاملا باهاتون موافقم.......
غیر از سرچشمه بقیه ممکنه رأی و نظر خودشون رو وارد کرده باشن و اون چیز دیگه خالص نیست :} 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">