🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

باور قلب من اینه که ما ...

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۲ ق.ظ

احساس می کنم تقریبا چیزی ازم نمونده 

 

سعی می کنم با آخرین چیزایی که ازم مونده زندگی کنم 

نمی دونم دقیقا تا کی

ولی می دونم دقیقا تا همون موقع...‌

 

اونایی که من رو می شناختن می دونستن که قبلا گرگ وال استریت بودم برای خودم !

هرچیزی که می خواستم رو به دست می‌آوردم... هرجور شده !

احساس می کنم دیگه گرگ پیری شدم ...

مثل سابق نمی تونم آدم ها رو گاز بگیرم و تا همیشه ماه‌زدشون کنم

شایدم با وجدان تر شدم ...

یا یکم ... فقط یکم اخلاقی تر ...... 

ترجیح می دم یه گرگ اخلاقی بازنده باشم تا یه گرگ بی وجدان درنده ...

البته شک دارم تا الان هم با وجدان بوده باشم ...

وجدان اینه که نری سر زده تو زندگی بقیه ‌.. 

یه گرگ پیر و مهربونم :)))

یه گرگ بی آزار ^____^ !

 

 

می گن کسی که ۳ بار بیشتر عاشق شده و نرسیده باید از خودش خجالت بکشه با این‌همه آدم اشتباهی که انتخاب کرده ....

نمی دونم!

نمی دونم ... شاید #زیر_درخت_گیلاس .. !🍒 :] 

شاید کنار چند تا بوته توت‌فرنگی 

 

 

 

+ راستی رفته بودم ها .. یکی از خوانندگان از آلمان ! گفت نرو سید ....منم گفتم باشه سید ! :))) گفتم یکم شو آف کنم :))

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۲۰
هیپنو تیک

نظرات  (۶)

چون از آلمان بود برگشتی ؟؟😞

اگه ما بگیم بیا. اصلا گوش نمیدی :((((

 

پاسخ:
نهههه این آلمان شوخی بود 
وگرنه اگه آلمانی بود واقعا که نمی فهمیدم چی می گه =)

پوهف ... بهار .....
هیچ راهی نیست :(
باید در معرض بود و ادامه داد ... :)

شاید هم فکر می‌کرده عاشق شده ولی در واقع نشده بوده...

پاسخ:
اگه چه حسی داشته باشیم به یکی یعنی عاشقش شدیم؟!

میدونم میدونم

میخواستم ایتا پیام بدم. ولی گفتم همیشه یکی دو روزی نیستی و میای 

روزت مبارک زیبا جان

پاسخ:
قربونت ..

روز شما هم مبارک بهار خانم

وب این خانم گرگه خیلی تغییر کرده و قشنگ شدهههه 😁

پاسخ:
چشماتون قشنگ می بینه...

کجایی برادر  ؟
نیستی چند وقته :)))

نمی‌دونم ، یعنی میدونما اما نمیتونم بگم !

پاسخ:
چرا نمی تونی بگی ؟!

بگوووو
شاید عده ای رو نجات داد :)

صبای عزیزم گرگ زیبای من، گرگ گرفتگی اون سه نفر و ماهزدگیشون یه تقدیری بوده، روزیشون بوده.

تو ماهی می تابی ماهزده می کنی، گرگی می گیری ماموری به این کار 

حالام که وجدان برای خودت آپدیت کردی 

همیشه وجدان داشتی موقع دریدن من شاهدم

تو شیرینی و نور و رنگ جهانی 

روزت مبارک 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">