🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

نمی دونم چه عنوانی ...

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۱۹ ب.ظ

می‌جویمت به نام و نشانی که نیستی
دیرآشنای من تو همانی که نیستی 

می‌جویمت به باغ خیال و گمان و وهم
در کوچه‌های دل به گمانی که نیستی

شبگرد کوچه‌های خیالم به جستجو
آیم به آن محل و نشانی که نیستی

احوال من نپرس  که اقرار می‌کنم
حالم بد است مثل زمانی که نیستی



سعید آذری
‌‌

‌‌

  • هیپنو تیک

نظرات (۳)

نمی جویمت به نام نشانی که هستی
دیر آشنایی من تو همانی که بودی همان هستی

نمی جویمت به باغ خیال و گمان  و وهم
در کوچه های دل به گمانی که هستی

شبگرد کوچه های خیالم نیستم به جستجو
نمیام به آن محل و نشانی که هستی

احوال من بپرس که اقرار می کنم
حالم خوب است مثل بقیه زمان ها

 

:)))))

خوبه به نظرت صبا؟

پاسخ:
عالی :))))

با مفاهیمش خیلی زیاد حال کردم 🙂😁🤩
  • مجتبی قره باغی
  • چه دردی در این شعر نهفته‌ست

    پاسخ:
    دوباره خوندمش بعد از کامنت شما ....

    بله واقعا :)))

    صبا کجایی تو

    بیا 

    چرا غیبت زده یهو

    هر وقت نیستی داری یه آتیشی می سوزونی

    مگه گیرت نیارم

    پاسخ:
    جان صبا 

    من همینجا ام راهبه خانم 

    + تایید می کنم =) هروقت نیستم دارم کار دست خودم و بقیه می دم =))))

    شما فقط آدم رو گیر بیارید به خدا :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">