🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

یه چیزی می گم بین خودمون بمونه

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ

دوستان چه غلطی کردیم به دنیا اومدیم 

یعنی در اصل چه غلطی کردم به دنیا اومدم

کاش به دنیا نیومده بودم

کاش دستم شکسته بود تو عالم ذر اون برگه ی *** رو امضا نکرده بودم که آره میام

نمیام :(

نمی خوام به دنیا بیام :(

قهرم :((((

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤🥺😭😭😭😭😭😭😐😐😐

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۱
هیپنو تیک

نظرات  (۱۳)

۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۲:۳۰ محسن رحمانی

من که اصلا متوجه نشدم چی میگین.

پاسخ:
{:
۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۲:۴۰ محسن رحمانی

یه توضیح بدید بی زحمت . ممنون

پاسخ:
هیچی 
اینقد ناراحتم که آرزو کردم کاش به دنیا نیومده بودم

چی شده ماهی اگه چیزی هست می‌شنوم

تحمل کن بالاخره روزای بد هم می‌گذرن

پاسخ:
امیر اینکه باهات حرف بزنم جواب نمی ده 
بیا آدم جمع کنیم بریم دعوا
۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۲:۵۱ ماجده ✨️🌻

دو دیقه دیگه ی اتفاق خوب میفته یا ی چیز قشنگ میبینی و میگی چه خوبه به دنیا اومدم و اینو دیدم((':

یعنی حداقل من اینجوری ام....

پاسخ:
آره واسه خودمم پیش اومده 

من راضی ام :))

حتما آخرش خیلی خوبه که قبول کردیم

پاسخ:
خدا رو شکر :)

۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۳:۱۷ عارفه صاد

منم همینطور، امیدوارم حداقلش تهش چیز خوبی باشه 😅

پاسخ:
هعی😑

مطمئنی غلط بوده؟

شاید یه عالم چیز جذاب دیدی تو این زندگی که به تلخی‌های امروزش می‌ارزیده 

سبک سنگین کردی و تیک انتخاب رو زدی 

نه؟

پاسخ:
تا این لحظه که به نظرم می رسه غلط بوده 
بله واقعا جذابه 
برگه ی استعفای منو ندیدی؟
ببین زیر صندلی تو نیوفتاده؟
۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۳:۲۵ محسن رحمانی

خخخخخخ ناراحت نباشین دنیا اومدن آدم دست خودش نیست ولی خوب زندگی کردن دست خودمونه گاهی خودمون باعث میشیم روال زندگیمون بد بشه گاهی هم دیگران پس باید خوب حواسمون جمع باشه .

هیچ وقت نگید کاش به دنیا نیومده بودم  خدا قهرش میگیره .

پاسخ:
ما هم یه وقتایی قهرمون می گیره خب
۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۵:۱۵ اقای ‌ میم

چرا؟

پاسخ:
چرا نه؟
۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۵:۵۰ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

ولی هستی داشتن با تمام سختی‌هاش شاید یک نعمت باشه.

پاسخ:
چرا اصلا باید سختی داشته باشه؟

همش تقصیر کاندومه بی ناموسه

پاسخ:
آیسووو 
کوچولوی من 
خوبی؟

+ بی ناموس D:

گاد کوچولوی منㅠㅠ

خوبم مهربون تو خوبی؟

وبت بسته بود نتونستم کام بدم=-=

+بعلهههه

پاسخ:
ملودی قشنگمممممم 
سلام قربونت برم 
خوبی؟ 
فدات شم
ببخشید یکی دو روز خوب نبودم
بهتری؟
خسته نباشی از امتحانا

خدا نکنهㅠㅠㅠㅠㅠ❤️

اره اره خوبم

عیبی نداره گشنگم

اوهوم

گبونت بشممم توام خسته از زندگی کردن نباشی😭😂

چخبر

چ موکونی

روزات خوب میگذره؟

پاسخ:
وای خدااا 
خسته از زندگی کردن نباشی :)))) 
خیلییی حق بود لعنتی 

هوم 
آره فکر کنم خوب می گذره 

خوب بمونی خوشگل من  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">