🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

هدیه

شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۰۲ ب.ظ

بچه ها من و دوستم هر دو تولدمون تو یه ماهه 

امروز که واسه آخرین بار هم رو دیدیم بدون اینکه به هم بگیم هدیه برده بودیم واسه تولد هم

هدیه ی من یه دفترچه ی کوچولو بود که اولش نقاشیشو کشیده بودم

هدیه اون از مال من گرون تر بود

بعد بحث این بود که من نتونستم بیشتر از اون تهیه کنم 

ولی اون خوابگاهی بود شاید به پولش نیاز داشت 

خیلی ناراحت شدم 

امیدوارم اون با خودش فکر نکنه که هدیه ی من کمتر بود 

چون واقعا از ته دلم دادم 

بیاین دلداریم بدین 

خیلی ناراحتم که هدیه ی اون گروه تر بود و اختلاف قیمت معنا داری داشت😭😭😭😭😭😭

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۳
هیپنو تیک

نظرات  (۱۵)

۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۶:۰۶ زهرا حبیبی مشکینی

چرا انقدر حساسی.

نقاشی ای که براش کشیدی ارزشش خیلی بیشتر بوده، آنقدر سر مسائل بیهوده روح و روانت رو سوهان نکش صبا جان.

پاسخ:
آخه اون نقاشیه هم کوچولو بود 
هرچند خیلی بامزه و نقلی بود 
یادم رفت ازش عکس بگیرم البته :}
نمی دونم.....
ولی فقط از خودم دلم گرفت که چرا یه چیز بهتر بهش ندادم
البته حدی از اردیبهشت داشتم بهش فکر می کردم ولی خیلی یهویی شد 
دیشب ساعت ۲ تازه رسیدم کادوش کنم
یعنی می گید واقعا با خودش فکر نمی کنه که این چیه؟
آخه مامانم می که هدیه هات خیلی بچه بازین.  یکم بزرگ شو :(((
هوم 
امیدوارم دوسش داشته باشه البته
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۶:۱۲ ماجده ✨️🌻

میدونی ما توی دانشگاه ی اکیپ پنج نفره ایم.. سه تامون با هم صمیمی‌تریم. یکی‌مون با همه اوکیه و اون یکی با دوست صمیمی چندین ساله‌اش که توی دانشگاه خودمون هست اوکی تره. وقتی رفتم با توجه به بودجه‌ام ی یادگاری بگیرم برای خودمون سه تا که صمیمی تریم یک جامدادی گوگولی سِت خریدم که اطراف ۳۰ تومن بود. برای اون یکی که با همه اوکی بود یک دفترچه یادداشت گوگولی خریدم که تا دیدمش یادش افتادم که حدود ۶۰ تومن بود و برای اون یکی هم یک دفترچه نقاشی کاهی که همون حدودا بود... ولی وقتی کادو را بهشون دادم جفتشون نگاهشون به جامدادیمون بود.. چون بعضی چیزا شاید هزینه کمتری براشون بشه ولی معنادارترن. میخوام بگم شاید هزینه کمتری کنی ولی مطمئنم نیتت را درک میکنه و حسش میکنه و به همون شدتی که اون با علاقه برات گرفته، تو هم با علاقه براش تهیه کردی و واقعا همه اینا خاطره میشن...زیاد نگرانش نباش.

پاسخ:
آخی :)))))
چه داستان گوگولی ای :( 

و تو چقد آدم‌های و گوگولی ای هستی :))))
و چقد خوشحالم که موجود گوگولی ای مثل تو وبلاگم رو می خونه :} 


وایییی ماجده 
باورت نمیشه
با اینکه خیلی خستم و دیشب اذان صبح بود خوابیدم 
از خوشحالی خوابم نمی بره 
باید عکسشو بذارم تو وبلاگ
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۶:۳۱ علی باقری کاکشی

اول تولدت مبارک

دوم نفس کار مهم نه اندازه و هزینه اینکه بدونه به یادش بودید 

پاسخ:
خیلییی ممنونم 

اوهوم
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۶:۴۲ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

ایرادی ندارد مهم حسی هست که پشت اون کادو هست

پاسخ:
اوممم 
امیدوارم به قیمتش فکر نکنه:} 
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۶:۴۳ یاسمن گلی :)

عزیزدلم خودتو ناراحت نکن 

مهم نیت کاره . قطعا اگر بخوایم ارزش معنوی رو در نظر بگیریم برای تو بیشتره :))❤️

پاسخ:
یاسمن خوشگل من 
خوبی قربونت برم؟
دلم برات تنگ شده عزیزم
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۷:۱۰ ماجده ✨️🌻

❤️((((((':

 

ای جانم😍 امیدوارم بیشتر اینجوری ببینمت...🥹❤️ 

بذار بذارTT

پاسخ:
فدات شمممم
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۷:۱۱ آقای سه نقطه

به نظرم نفس هدیه دادن خودش بهترین اتفاق هست حالا میخواد گرون باشه یا ارزون

به شخصه برام هدیه ارزش مادی ش مهم نیست

پاسخ:
برای منم همینطور :} 
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۷:۴۸ اقای ‌ میم

مهم ارزش معنوی هدیه است

پاسخ:
سلام آقای میم
بله  :}
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۸:۲۷ محسن رحمانی

ارزش هدیه به ارزش مادی اون نیست ارزشش به ارزش معنویش هست گاهی شاید یه هدیه رو که برای یکی بخر ساده و ارزون باشه ولی اون حسی که تهیش کردی برای اون ازته دل بوده و گاهی اون شخص ارزشش رو حس می‌کنی گاهی وقتها هم طرف ارزش پولیش برایش بیشتر اهمیت داره .

 

پاسخ:
امیدوارم درکش  کنه :}}}} 
یعنی میشه؟
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۸:۳۳ محسن رحمانی

ولی خوب حتما دوستتون ارزش معنویش رو درک می‌کنه و اینکه میتونید سری بعد یا یه مناسبت دیگه جبران کنید براش .

پاسخ:
ا وهوم
راست می گید 
باید یه بار دیگه جبران کنم 
البته اگه ببینمش

راستش دیگه تو جمع ۳نفره رفقا خبری از کادو نیست! البته نه که قانون باشه یا چی... ولی همگی متفق شدیم روی این حرف که خاطره شب تولد خیلی مهم‌تر از کادو و اینکه چقدر برای چی هزینه کنیم هست. بخاطر همین شب تولد هر کدوممون میدونیم قرار شام بیرون و دور دور تا دیروقته براهه.

این که هردوتون یادتون بوده و بنا به محدودیت پیشاپیش برای هم کادو گرفتین همین حقیقت خودش به اندازه کافی بارزشه

پاسخ:
بخاطر همین شب تولد هر کدوممون میدونیم قرار شام بیرون و دور دور تا دیروقته براهه

 خب این آپشن برای دخترا قفله 
ولی خیلی باحاله کارتون 
ایول

۰۳ تیر ۰۲ ، ۲۰:۲۶ زری シ‌‌‌

با اینکه خیلی خستم و دیشب اذان صبح بود خوابیدم 

از خوشحالی خوابم نمی بره 

باید عکسشو بذارم تو وبلاگ

 

از خوشحالی چی ؟

پاسخ:
هدیه ای که از دوستم گرفتم
۰۳ تیر ۰۲ ، ۲۰:۳۹ زری シ‌‌‌

منم میخوام ببینمش :دی

پاسخ:
چشممممم
۰۳ تیر ۰۲ ، ۲۰:۴۰ زری シ‌‌‌

چرا اخرین بار ببینیش ؟؟ میخواد از اصف بره ؟

پاسخ:
شایدم من رفتم :}
۰۳ تیر ۰۲ ، ۲۱:۰۳ زری シ‌‌‌

چوشووودهههههه

پاسخ:
نوتیف ایتا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">