🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

Pain...

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ

ولی خیلی حس بدیه که بفهمی یه نفر یه تایمی تو رو دوست داشته و چون تو اون دوره درگیر ی سری اتفاق ها بودی ایگنورش کردی 

و حالا تویی که دوسش داری و اونه که رفته دنبال زندگیش.......

و هیچوقت اینو به هم نگفتید و ....

Pain 

Pain

Pain

Pain

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۲
هیپنو تیک

نظرات  (۷)

اوه اوه

what a painful sense it is.

پاسخ:
Oh yes 
Madam
۱۲ تیر ۰۲ ، ۱۹:۵۵ محسن رحمانی

خدایا این ماه زده رو‌کچلش کن :دی 

پاسخ:
عاح ....
از کار جدید چه خبر؟

بله ادم افسوس می‌خوره. ولی یه چیزی هم بگم. واقعا دوس داشتن اولیه ضامن هیچی نیست. حتی گاهی ادما هم‌رو دوست دارن ولی اختلاف نطرهای سختی هم بین‌شون میاد. خلاصه که "عسی ان تحبوا شیئا" و اینا.

۱۵ تیر ۰۲ ، ۰۲:۴۳ دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

بنظرم دوستت نداشته، کسی که یکی رو دوست داره تا آخرش باهاش میمونه، حتی حتی اگه سنگم باشی به زنده شدنت ایمان داره، اینو با وجودم حسش کردم که میگم، اینقدر ایمانش قویه که یه روزی زنده میشی. 

برات چنین شخصی رو آرزو میکنم. ❤️💐

پاسخ:
مرسی که یادم انداختی دوستم نداشته 
و ممنون از آرزوی زیبات 
خوشحالم که چنین اتفاقی رو خودت حس کردی 

آرزو می کنم به جایی نرسی که دیگه برات حتی همینم مهم نباشه :}
۱۵ تیر ۰۲ ، ۰۳:۲۷ دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

گاهی آدم‌ها حتی ارزش اینم ندارند که بخاطر شون ناراحت بشی، نمیدونم حرف بدی زدم یا نه؟ تو چه مرحله‌ی از اون روزای سخت هستی ولی من گذروندم، الان پشیمونم چرا احساسم رو صرف یکی نکردم که حداقل دوستم داره برام ارزش قائله، چرا باید قلب تیکه تیکمون رو برا کسی که در نهایت واقعا دوستت داره بیاریم؟ چرا نباید قلبه سالم باشه؟ وقتی به این موضوع فکر میکنم بابت گذشته پشیمون میشم. 

منظورت از حتی همینم مهم نباشه چیه؟ 

پاسخ:
ببین می دونم چی می گی
ولی دونستنش بهترم نمی کنه

+ ته شیشه های الکل یه تصویره
از یه مردی که در کل عوض میشه 
۱۵ تیر ۰۲ ، ۰۳:۳۸ دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

پس اشتباه کردم. 

عمیقا معذرت میخوام... 😞🖤

پاسخ:
نه اشتباه نکردی 
من اونقدر ترک دارم که نمی تونم آب شفاف و پاک رو تو خودم نگه دارم 

دمتم گرم
خانوم مهندس
۱۵ تیر ۰۲ ، ۰۳:۴۹ دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

برات یه روز خوب بدون دغدغه پر از آرامش رو آرزو و دعا میکنم. 

حال خوبه همیشه تو یه مرد نیست، گاهی تو خانواده‌ام میشه تجربه‌اش کرد، یه حال خوب رو برات آرزو دارم که ابدی باشه. 

چند وقت پیش حالم خیلی خراب بود خیلیم دور نیست هفته پیش بود، یه سایتی رو برا کمک به خودم بازکردم نشستم کلیپ‌هاشو دیدم. یکی از کلیپ‌ها تکنیک مقابله با افکار منفی بنظرم افکار منفی چیزیه که سراغ هر کسی میاد. خصوصا وقتی آدم حالش خرابه. 

مینویسم امیدوارم روزی نیاد که بخوای استفاده کنی، اگر فکری آزارت داد، گام اول بهش یادآوری کن یه فکر منفیه اینطوری از قدرتش خیلی کم میشه. 

گام دوم بهش بگو عین بچها یه گوشه مغزت آروم بشینه و هیچی نگه

گام سوم افکار منفی از ظاهر قلدر اند از باَطن ضعیف باهاش مقابله کن زود باورش نکن

گام چهارم فکرکن اگر دوستت همین فکرت رو تجربه کرده بود چه نصیحتی بهت میکرد همون رو انجام بده.

گام پنجم فکر کن یکی که خوب کشلات رو حل میکنه بیار تو ذهنت ببین اگه جات بود چیکار می‌کرد؟ در این مورد اول ببین این فکر منفی تو 6 ماه آینده‌ چه اثری داره اگر اثر منفی داشت حلش کن اگر نه قطعا الانم مهم نیست.

به امید روز خوب 🌟💛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">