🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

نامه ای به خودم ۴

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۱۷ ب.ظ

اگه گفتی وقتی اذان میشه وقت چیه؟

 

آفرین دختر باهووووش

وقت نماااااازه ! نماااااازززززززززززززززز -_- .

نه چیزِ دیگه -__-

 

 

+ شما هم وقتی اذان میشه گریتون می گیره ؟ :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۸
هیپنو تیک

نظرات  (۶)

گریه چرا؟

بخند و شاد باش.

وقت وصاله 

پاسخ:
من همونم که وقتی معشوق قدم می ذاره تو کوچه پشت دیوار خرابه ی کاهگلی قایم میشه....

چرا قایم بشی؟

بپر جلو.

بدو تو بغلش🌹❤️

پاسخ:
روم نمیشه آخه.. 
۲۸ مرداد ۰۲ ، ۲۲:۰۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

گریه که نه، ولی حس سبکی دست می‌ده.

پاسخ:
:)

چرا روت نشه؟

مأمن و ماجرا ازین مهربانتر؟

پاسخ:
🥺🥺🥺🥺

نوشته بودم ملجأ.

کیبوردم زده ماجرا.

:)))

پاسخ:
صابون صفحه کیبورد هوشمند به تن منم خورده :)))

یه بار حال دوستم رو پرسیده بودم
گفته بود خوبم 
می خواستم بنویسم: 

خداروشکر❤

صفحه کیبورد نوشته بود:

خیارشور❤

🙂🙂😂😂😂😂😂

من همیشه سعی می کنم دقت کنم.

ولی خب گاهی وقتا دیگه از زیر این چشمای ضعیفم در میره.

وقتی با لپتاپ تایپ می کنم مشکلی ندارم.

ولی با گوشی چرا.

و معمولا با گوشی پست نمیزارم.

کامنت هم، با گوشی کامنتهای کوتاه رو می تونم انجام بدم.

پاسخ:
واییی با لپ تاپ خیلی سختههه

من کلی گیج می شم اونطوری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">