🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

که اینطور !

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۳۴ ق.ظ

امشب یکی از همکلاسی هام اومده پی ویم

میگه خانوم فلانی یادتونه اونروز که بین شما و بچه ها سر یه مسئله ای بحث پیش اومده بود من اومدم و گفتم دیگه با هم بحث نکنید؟

 

گفتم بله خدا خیرتون بده.... واقعا اذیت بودم ۳۵ نفر بر علیهم بودن . لطف کردید. 

 

می گه می دونید چرا گفتم بحث تموم شه ؟

( تو دلم گفتم حتما گفتی به خاطر رفاقت نذارم دوست ۱ سالم بیشتر از این فحش بخوره...)

 

گفت چون دختر مورد علاقم که کلا شخصیت خیلی آرومی داره تو پی ویم بهم گفت: " وای علیرضا حرفای صبا خیلی داره می ره رو مخم...! "

 

 

:)

 

:))))

 

:))))))))

 

 

یعنی این آدم بعد ۱ سال رفاقت منو به خاطر دختری که آدم حسابش نمی کنه ساکت کرده :)))))

میگه تقصیر تو بود دیگه . رفتی رو مخش :)))))

 

 

از اینجا تا قیام قیامت  پرانتز برای این حد از مرام و معرفت :)))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

بعدم می گه چی زدی که ناراحت شدی؟

شک نکن تو سیگارت موتوری جنس گذاشته..

واقعا حالت بده یا منو ایسگاه کردی؟؟ 

 

 

+ مردم رفیق دارن منم رفیق دارم

ولی دمشون گرم.  زخم رفاقت خیلی وقت بود نخورده بودم....

 

کل کلاس.... ۸۵ نفر آدم ... نامردا...

بعد دوستای صمیمیم که ۲ نفرند

 

اولی چون دختره پی وی گفته صبا رو مخمه اومده منو ساکت کرده که از خودم دفاع نکنم

دومی چادریه و زن زندگی آزادی...

وقتی ۸۵ نفر آدم بر علیه منن به رسم مظلومیت اقلیت بر اکثریت انتظار دارم کنارم باشه دست کم...

اما نه

خودش میشه ۸۶ امین نفر.... :)

 

 

 

چه دوست های اوکازیونی رو برگزیدم از میان بچه های دانشگاه حقیقتا :)))

 

 

آدم دوست ۷ سالشو به خاطر تفاوت عقیده ،  با هم دستیِ بقیه می کوبه؟

 

 

 

 

به خدا خواب از سرم پرید اصلا....

تازه به آقای کاپرفیلد بر هم خورد که چرا ناراحت شدم که به خاطر حرف یه دختر که تازه نه رلشه نه هیچکس دیگه بایکوت کرده جای حمایت.....

 

منو بگو 

گفتم دمش گرم . دست کم آتش بس داد...

نگو رو مخ خانووم بودم :) سر درد شده بوده از حرف مخالف شنیدن :)))

 

 

+ آقا رفیق کالای با ارزشیه.....

اگه یه روز به پولش نیاز داشتید بفروشیدش..... نمی گم نفروشید

فقط می گم به قیمت بفروشیدش  :)

نه زیر قیمت :)))

 

 

 

 

 

یا علی.....

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۲/۰۵/۲۹
هیپنو تیک

نظرات  (۱)

رفیق کالای باارزشی

ه

خر

خر 

خر 

تا قیامت خر

اون که رفیق میفروشه و اونکه رفیق بایکوت می کنه

پاسخ:
حق
حق 
حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">