🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

واقعا نمی فهمم.....

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۳ ب.ظ

وقتی کسی روزی که باید باشه نیست...

بعد از اون بود و نبودش چه فرقی داره ؟

فرقی داره ؟

داره  ؟

نمی دونم

شایدم داشته باشه 

شما بگید  ......

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۳
هیپنو تیک

نظرات  (۹)

۱۳ مهر ۰۲ ، ۱۸:۲۴ زری シ‌‌‌

فقط به درد ازار روحی میخوره بعدش 😐

پاسخ:
اوهوم
حگ -_-

کی اون «باید» رو تعیین میکنه؟

پاسخ:
تو برای مهیار تعیین می کنی که کی "باید" باشه و نیازش داری
۱۳ مهر ۰۲ ، ۱۹:۱۶ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

حکم ازلی هر چیز دست خداست، و دلایل پیدا و پنهان خودش رو داره

لیکن آره می‌شه گفت بعضی چیزا از وقتش بگذره دیگه نمی‌شه، دیگه تموم شده اگه هم بشه دیگه اونی نیست که باید.

مثل آرزوی  خودم، پدر شدن  زیر سی سالگی 🥲

 

پاسخ:
پسرای زیر ۳۰ سال که هنوز پوشکن  ×_× 
پدر کجا بود

قطعا دیگه بودن کاری رو از پیش نمیبره اما میتونه توضیح بده که چرا اون موقع که باید نبوده . این به نظر مهم میاد ...

پاسخ:
اوهوم
تنها کاری که ازش بر میاد فقط همینه که دست کم توضیح بده
۱۳ مهر ۰۲ ، ۲۰:۱۵ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

Really? I  didn't know this.

😅😅

پاسخ:
اوهوم
کوچولو اند یعنی...
یعنی فدای سرتون ناراحت نباشید
عوضش بابای پخته تر و با تجربه تری می شید 
به زودی ×_×❤🧩

داخل پرانتز» جوابت به آقا مهرداد واقعا بهم برخورد « پرانتز بسته 

 

 

من؟ من مگه آیه قرآنم؟؟!  آره من من تعیین میکنم کی بهش واقعا نیاز دارم اما ۱- باید این رو به موقعش و خوب منتقل کرده باشم ۲- شرایط هم جور باشه پس اینکه اون نیاز «باید» همون موقع برآورده شه خودخواهیه. با خودخواهی زندگی پیش نمیره که. 

قبول دارم شاید دو سه جا تو زندگی حق داشته باشی واقعا خودخواه باشی، اما اون خودخواهی رو هرجایی خرج نکن. نگه دار وقتی که حسابی لازم شد

 

شاید دلیل اینکه میتونی برای اون «باید» تعیین کنی واسه اینه که نیازهای طرفت برات «باید» بوده، یه جورایی زیادی از خودت کار کشیدی و توقع جبران داری 

شاید البته...

 

:`)

 

 

پاسخ:
+ عهههه میخک مگه تو پسر زیر سی سالی ؟ ^_^ :))))

+ خود آقای مهرداد بالای ۳۰ سالشه و از حرف منم ناراحت نشدم..
+ شوخی بود... بعدم پسرا خودشونم قبول دارن *_*

+ نه منظورم این بود که تو زندگی شخصی هر دو نفری اینکه دوست دارن شریکشون تو چه لحظه ای تنهاشون نذاره و کنارشون باشه فرق می کنه 
مثلا یه زنی وقتی بابت موضوعی غمگینه نیاز داره همسرش کنارش باشه و دلداریش بده و اینکه یه هفته بعد شوهرش از کنارش رد شه و بگه راستی قضیه ی اون شب که گریه می کردی چی بود میشه نوش دارو بعد مرگ سهراب 


+ منظورم رو فکر کنم نتونستم درست بیان کنم :)
نه این مواردی که گفتی .. شامل عرض بنده نمی شد
۱۳ مهر ۰۲ ، ۲۰:۵۲ محسن رحمانی

سلام بر آبجی ممد خوبین؟

خوب بستگی داره که اون شخص کی باشه؟

پاسخ:
سلام بر آبجی محسن...
 فرق نداره
دوست ، همکار ، خانواده ...

نه دیگه اون موقع ک نیاز بود باشه ، نبود 

میخوام‌ صد سال سیاه نباشه 😒

پاسخ:
🥺سویل :(🥺🥺😭😭😭😭😭

نه اتفاقا مشکلی در رسوندن منظور از طرف تو نبود 

منم کامل میفهمم، میتونم تاییدت هم بکنم حتی. اما تو از زاویه احساس داری نگاه میکنی، من از زاویه منطق دارم کامنت میدم

تو زندگی واقعی خیلی وقتا که به نظر من باید باشه نیست، خیلی وقتا رو بعدا فهمیدم فکر میکردم که باید باشه در حالی که درجه اهمیتش کمتر بوده و من وسط ماجرا بودنی درک نمیکردم، خیلی وقتا هم باید می‌بوده و من نمی‌دونستم و توقعی نداشتم :دی 

زندگی بایدی نیست 

همین 

 

پاسخ:
مرسی که از زاویه منطقی هم مسائل رو می بینی داوش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">