🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

چگونه برویم؟

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ق.ظ

اگر می روید بروید 

ولی چیز های خوب را با خودتان نبرید 

صداقت را 

وفاداری را 

عشق را 

فداکاری را با خودتان نبرید

اعتماد را با خودتان نبرید 

سفره پهن شد 

بیش از حد نیازتان اگر برداشتید،  

نمکدان را بشکنید 

ولی شکسته های نمکدان را نبرید  :)

 

+ الان تکلیف من که از یه دختر با احساس وفادار مهربون تبدیل شدم به یه اسکیزوئیدی که براش مهم نیس کیا دورشن تکلیف چیه؟

انگار بخش مربوط به چیزای خوب رو از دست دادم کلا ..

نمی تونم خوب باشم..

این همه سال بودم

چی شد نتیجش ....

یه نیمکت

یه جاده 

یه گذرگاه 

همین  :)

 

 

+ من اینجوری نبودم و اینجوری شدم

من این مدلی نبودم.... بیبی یادته؟

 

++ منو تبدیل کردن به کسی که از خودش حالش به هم می خوره ..دمشون گرم

کار سختی بود :}

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۷
هیپنو تیک

نظرات  (۱)

عزیزم ... 💔

پاسخ:
بوس بهت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">