🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

تبیین درباره ی فلسطین... نشر حداکثری

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

همه دروغهایی که درباره #فلسطین به ما گفتند:

❌  آیا #فلسطینی ها خون ایرانی ها رو پس دادند و برای #صدام، عزای عمومی گرفتن؟!

پاسخ: رئیس سازمان انتقال خون در سال ۱۳۹۳ تصریح کرد: در هیچ زمانی خون به کشورهای دیگر ارسال نکرده‌ایم و این شایعه دروغ است.

تصاویری مربوط به حامیان صدام است که اقدام به توزیع گسترده بسته‌های گوشت نذری منقش به تصویر وی در کشور اردن کردند و عده‌ای با انتساب این تصاویر به کل مردم فلسطین سعی در خدشه دار کردن روابط ایران با مردم مظلوم فلسطین دارند. 


❌  آیا #فلسطینی ها خودشون خونه هاشونو به #اسرائیل فروختند؟! 

پاسخ: براساس آمار موجود که همگی در اسناد ملی فلسطین موجود بوده و این آمار از دفاتر رسمی ثبت به دست آمده، فلسطینیان با درک موقعیتی که برای آنها ایجاد شده بود، هرگز زمین های خود را به یهودیان نفروختند. تنها ۱.۸% زمین ها مستقیما توسط فلسطینی ها به صهیونیست ها فروخته شد. بقیه زمین هایی که از طریق فئودال ها، جریان ماسونی و یهودیان قدیمی ساکن فلسطین در اختیار صهیونیست ها قرار گرفت نیز شامل کمتر از ۷% کل فلسطین می شود.

❌  آیا توی تیم ملی #فوتبال #فلسطین، صهیونیستا بازی میکنن؟!😳 آیا تیم اونا با تیم #ایران بازی نکرده؟! 

پاسخ: هیچوقت تیم ملی فلسطین با اسرائیل بازی نکرده است و چندنفر از بازیکنان تیم ملی فلسطین هم شهید کردند، یکبار فلسطین بخاطر عدم آمادگی بازی با ایران را لغو‌کرد و عذرخواهی کردند و‌علتش را گفتند.

❌ آیا #فلسطینی ها #ناصبی و دشمن #شیعه هستند؟😳 

پاسخ:رهبر انقلاب در بیاناتشان در دیدار با روحانیون و طلاب تشیع و تسنن کردستان در تاریخ  ۱۳۸۸/۰۲/۲۳ فرمودند: یک وقت دیدیم که ویروسی دارد تکثیر مثل می‌کند؛ دائم می‌روند پیش بعضی از بزرگان، بعضی از علماء، بعضی از محترمین، که آقا! شما دارید به کی کمک می‌کنید؛ اهل غزه ناصبی‌اند! ناصبی یعنی دشمن اهل‌بیت. یک عده هم باور کردند! دیدیم پیغام و پسغام که آقا، می‌گویند این‌ها ناصبی‌اند. گفتیم پناه بر خدا، لعنت خدا بر شیطان رجیمِ خبیث. در غزه مسجد الامام امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابی‌طالب هست، مسجد الامام الحسین هست، چطور این‌ها ناصبی‌اند؟! بله، سنی‌اند؛ اما ناصبی؟! اینجور حرف زدند، اینجور اقدام کردند، اینجور کار کردند.

❌  آیا #فلسطینی ها هدیه های #ایران رو آتیش زدن؟! 🙄

پاسخ: تصویری منتشر کردند که این تصویر مربوط به سال ۲۰۱۳ و اردوگاه "عین الحلوه" لبنان است که به تسخیر گروه های تکفیری در آمده بود و آن زمان برای تخریب حزب الله و کاهش محبوبیت آنان در یک شوی تبلیغاتی بسته‌های اهدایی به پناهجویان را به آتش کشیدند.


❌  آیا #فلسطینی ها همراه #داعش میجنگن؟! یا بدست داعش کشته میشن؟! 

پاسخ: تصاویر کشته شدن فلسیطنی ها توسط داعش موجود است، بچه ۱۲ ساله فلسطینی که از دست اسرائیلی ها به سوریه پناه برده بودند توسط داعش به جرم فلسطینی بودن سرش را بریدن،‌اسمش عبدالله عیسی بود.

❌ چراغی که به خانه رواست به #مسجد حرامه!چرا به #فلسطین کمک میکنیم؟

 پاسخ عقلی+ اسلامی+انسانی: اگر عقلی حساب کنیم اگر ما به محور مقاومت کمک نکنیم قطعا شکست میخورند و ما باید داخل ایران بجنگیم و‌هزینه بیشتری پرداخت کنیم، اگر مسلمانی اسلام‌میگه به داد مظلوم برسید اگر انسانی فقط برو تصاویر کودکان فلسطینی را سرچ کن به صورت تضمینی خودت هم بهشون کمک میکنی اگر اینکار نکردی بدون انسانیت در درون تو‌ مرده است. یاعلی...

🔘 شیخ #فرهاد_فتحی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۸
هیپنو تیک

نظرات  (۱)

۱۸ مهر ۰۲ ، ۰۱:۲۵ علی باقری کاکشی

امروز طرف می‌گفت: اسرائیل پیروز شد و........

گفتم اولا اسرائیل تا الان بیش از ۱۰۰۰ کشته داده ، هزاران اسیر ، ....... در مقابل فلسطین حدود ۵۰۰ شهید که بخش اعظم آن کودکان و زنان هستند

گفت : اسرائیل غزه محاصره کرد و موشکباران دیگه تمامه ......

گفتم اولا چندین ساله نوار غزه محاصره است ، دوما راکت های فلسطینی حدود ۶۰۰ دلار هزینه دارد و هر موشک صهیونسیت ها چند صد هزار دلار مثل اینکه برای زدن ۲ میلیون ، ۲ میلیارد هزینه کنی 

گفت این ها از پول ما می‌ره از جیب ملت ،.....

گفتم داداش از عربستان ، قطر ، عمان ، ..... همه کمک کردن ، حماس ، جهاد ، تشکیلات خودگردان ،....... مگه همه گروه شیعه هستند ؟؟

اصلأ می‌دونی برای جنوب لبنان از فرانسه ، آمریکا ، عربستان چند صد میلیون دلار فرستادن ؟؟ راستی طبق اطلاعات حماس نیم زیادی این تجهیزات از انبار های صهیونسیت ها بهشون داده شده و برای این غافلگیری نیمی از افسران ارتش اسرائیل با مقاومت همکاری اطلاعاتی و تجهیزات کردند 

مردم آمریکا راضی هستند بایدن مالیات آن ها را برای کشتار کودکان غزه به صهیونسیت هدیه کند ؟؟ اروپا و غرب راضی هستند که اوکراین تجهیزات اهدایی به صهیونسیت ها بفروشند ؟؟ 

آخرش فقط یه جواب بهم داد ، کار خودشان شما نیروی نظام هستید ،.....

پاسخ:
فاز این دیوانه های طرفدار اسرائیل رو درک نمی کنم
جاستین و زین و رونالدو از مردم فلسطین حمایت کردن
چی می گن اینا 
واقعا ندارن مغز فکر کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">