🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۰۹
ارديبهشت ۰۳

می فهمم یه چیزی باید بنویسم 

اما نمی فهمم چه چیزی 

 

تا حالا شده ساز و کار فردا یه باکتری یا سلول گیاهی رو توی زیست شناسی بخونید و خدا رو تحسین کنید ؟

من با دیدن ساز و کار های اعصابی روانی دارم خدا رو تحسین می کنم.....

 

فوق العادست

بی نظیره 

واقعا لذت بخشه

هرچی فکر می کنم بهتر از این نمیشه ......

 

 

یکی از کارهایی که ساز و کار دفاعی بدن انجام می ده اینه که تو شرایط آزار دهنده ارتباط شناخت رو با واکنش قطع می کنه ....

 

یعنی شما می فهمید چه فاجعه ای به سرتون اومده 

متوجه قضیه هستید 

ولی ارتباطش با احساستون قطعه 

با عملتون که کلا قطعه .....

 

 

دفعه های اول اینطوری نیست ...

درد رو می فهمید کامل 

اما دفعه های بعد نه ....

 

به خودتون می گید عه چه جذاب

اون سر منه که قطع شده 

خب حالا برم یه پارچه بیارم اینجا رو تمیز کنم

زشته جلوی خانواده که کف آشپزخونه خونی باشه ......

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۹
ماه زده

نظرات  (۲)

گفته بود اولش یه کم درد میاد و بعدش سر میشی....

یا نگفته بود؟

پاسخ:
اوهوم!

گفته بود ۱۰۰ سال اولش سخته :] !

شنیدم روز روانشناسه

روزت مبارک گوگولییی ❤❤❤

پاسخ:
عزیز دلم :(((

مچکرممم :)))
خیلی خوشحال شدم 🥲🍏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">