🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۰۹
ارديبهشت ۰۳

میشه یه اسم جدید بهم پیشنهاد بدید که بهم بخوره ؟

دیگه نمی خوام اسمم صبا باشه 🥲

احساس می کنم اسمم دیگه ارزش و قشنگی قبل رو نداره 🥲

بهش احساسی ندارم🥲

داداشم می گه اگه کلی دختر داشته باشه اسم همشون رو می ذاره صبا....

 

از اسمم بدم میاد 🥲

با اسمم اتفاق های خوبی نیفتاده 🥲🥲

 

آدم هایی اسمم رو صدا زدن که دیگه نیستن

اسمم زیادی تکرار شده ولی ....

 

نمی خوام 🥲💔😭😭😭

 

 

 

اسم دیگه ای پیشنهاد می دید ؟! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۹
ماه زده

نظرات  (۶)

آدمهایی که اسمت رو صدا زده اند، هستند، هم خودشون هم صداشون هم سفیر صبا صبایی که کرده اند....

خواهش می کنم پشت همین اسم بنشین

آدمها نباید با اسمهاشون بد رفتاری کنند

ببین منم برگشتم به اسم خودم؟ با اینکه راستشو بخوای

دقیقا همین حس و حال این پست تو رو داشتم بهش!

پروانه گفت اسم خودت رو بردار از روی زمین و من فقط گوش دادم ...

اما بعدش اتفاق خوبی افتاد

صبا به این قشنگی 😍😍😍

پاسخ:
چشماتون قشنگه :)

مونا

آذر

طاهره

سارا

عاتکه

پاسخ:
عاتکه چقد معنیش بامزه‌است 🥲
سارا و آذر هم خوبن ....

مرسی بابت پیشنهاداتتون 

درباره ی رومینا نظرتون چیه ؟
به یاد رومینا اشرفی .....

ممکنه رفقات ناراحت شن، حالا باز هر طور خودت صلاح میدونی

پاسخ:
تو دوست منی که ناراحت شدی یعنی ؟! 

به فال نیک می گیرم !🥰

من که ناراحت نشدم. اسم خواهر خودم رومیناست. آدم از اسم خواهرش که ناراحت نمیشه.

رفیقت نیستم ولی امیدوارم دوستت باشم.

پاسخ:
خواهرت اسم قشنگی داره 
خداحفظش کنه .....

خواهر منم اسمش سحر بود ....

کیمیا

غزل

سحر

ماه

فرشته

 

هرچند، صبا بهترین اسمیه که میشه روی شما باشه...

پاسخ:
همشون قشنگن.....

خیلی ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">