🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

استخاره

يكشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ

استخاره گرفتم یه کاری رو انجام بدم ... بد اومد 

استخاره گرفتم انجام ندم .... بازم بد اومد 

چه کنم 🥲

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۳
هیپنو تیک

نظرات  (۵)

از کجا فهمیدین بد اومده ؟

پاسخ:
سلام

من این مدلی انجام دادم
دیگه نمی دونم

استخاره با تسبیح که آقا امام زمان (عج) به مرحوم آیت‌الله مرعشی تعلیم فرموده اند عبارت است از:در رابطه با استخاره سخن به میان آمد. سید عرب فرمود: اى سید با تسبیح چگونه استخاره مى کنى؟

گفتم: سه مرتبه صلوات مى فرستم و سه مرتبه مى گویم: «استخیر الله برحمتة خیرة فى عافیة» پس قبض ه‌اى از تسبیح را گرفته مى شمارم، اگر دو تا بماند بد است و اگر یکى ماند خوب است.

فرمود: این استخاره، دنباله‌ای دارد که به شما نرسیده و آن این است که هر زمان یکى باقى ماند فورا حکم به خوبى استخاره ندهید بلکه مجدد بر ترک عمل، استخاره کنید درصورتی که زوج آمد کشف مى شود استخاره اول خوب است، ولی چنانچه یکى آمد کشف مى شود که استخاره اول میانه است.


۰۳ دی ۰۲ ، ۲۳:۵۱ اقای ‌ میم

وقتی استخاره اول اومده که انجام ندید دیگه دوباره استخاره گرفتن چه صیغه ایه؟ 

پاسخ:
گاهی می گن متضاد جمله ی اول رو استخاره بگیرید که اگه بد بود قطعی انجام ندیم 
اگه یه بد یه خوب میانه 
یعنی بهتره ترک بشه
۰۴ دی ۰۲ ، ۰۰:۰۳ زری シ‌‌‌

با قران نمیگیری ؟

پاسخ:
نه اونو خودم نمی تونم 🥲

پیچیده شد ک ...

 

راستش من خودم مدتهااااس استخاره نکردم

سعی کردم بیشتر و عمیق تر فکر کنم ‌، سبک‌ سنگین کنم و در نهایت تصمیمو با توکل بگیرم ...

البته تعداد تصمیم هامم یهویی میگیرم ... کاملا یهویی😑🙄

پاسخ:
🥲🥲😂😂🙂🙂
منم

آره 
حتی خیلی وقتا که آدم استخاره می گیره جواب منطقی همون موقع رو می دونه 
می گه خب شاید آینده ...
۰۴ دی ۰۲ ، ۰۹:۳۷ .. ــاوقــ ـــاتـــ ..

معنیش این است که کلا رو این موضوع استخاره نگیر.

🚬🔥

پاسخ:
این هم صحبتیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">