🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

لا اقل برای آخرین بار .....

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸ ق.ظ

لا اقل برای آخرین بار جوری با اون آدم رفتار کنید که در شب های آتی که تو ذهنش باهاتون حرف زد صدای شما تو مغزش باهاش مهربون باشه 🙂❤💔

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۲
هیپنو تیک

نظرات  (۷)

همیشه از جایی میخوری که حس میکنی از خودته.

پاسخ:
سلام آقای امیر ....
همینطوره  :}

از هر دست بدی از همون دستم میگیری

پاسخ:
اینکه از همون دستی که دادن بگیرن حال ما رو بهتر نمی کنه خانمِ همکار ....

از کجا بدونیم که آخرین باره؟

پاسخ:
ما نمی دونیم
اون که می دونه

همیشه پایان دادن با منه 😅😅

پاسخ:
پایان دهنده بودن ارزش نیست :)

هیچ وقت خودتو دست کم نگیر صبا 

تو باید انتخاب کنی نه بقیه

پاسخ:
من انتخاب کننده بودن رو دوست دارم
ولی انتخاب پایان رو دوست ندارم
دوست ندارم راهی رو انتخاب کنم که کسی به خاطرم درد بکشه 
اگه بدونم آخر یه راهی چنین چیزی هست شروعش نمی کنم

هیچ وقت کسی  دوست نداره شروع کنه. ولی کسی که خربزه میخوره پای لرزش باید بشینه

کسی که آزارات میده باید ترکش کنی نه اینکه بشینی زانوی غم بغل بگیری. روح و روانت رو داغون کنی عزیزم

 

پاسخ:
آره ولی به عنوان آخرین راه 
وقتی همه ی تلاشم رو کردم :}

بگو وقتی خودمو داغون کردم. هزار تا مریضی گرفتم 

پاسخ:
یو ها ها ها ها 
ما که داغان هستیم 
تحصیل حاصل هم که محاله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">