🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

تو رفته رفته عزیز و عزیز تر شدی و....

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

مترسکانه نشاندی مرا بخاک سیاه

سفید بخت شوی ای عروسک خودخواه

 

من و تو از دو جهان از دو کهکشان دو زمین

دو روز همسفر هم شدیم در یک راه

 

تو رفته رفته عزیز و عزیز تر شدی و

من از بلندی عزت رها شدم در چاه

 

دل کبوتری و بخت پر کلاغی من

درخت پر ثمر و دست چیدنم کوتاه

 

خیال بود رسیدن به تو ولی شیرین

محال بود ولی غیر ممکنی دلخواه

 

کجای این شب پر غصه آفتاب شدی

چراغ مرده شب پرسه های بی همراه

 

سیاهچال مخوفی ست هر شبم بی تو

سری بزن به من ای نور از دریچه ماه

 

 

مجید آژ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۵
هیپنو تیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">