🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

وقتی که آدم خوابش نمی برد

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۳۹ ق.ظ

من معمولا از آن دسته آدم هایی هستم که هر زمان و هر مکان و با هر شرایطی می توانند بخوابند

اما نمی دانم چرا چند روز است که بی خوابی می آید سراغم

و به آمیگدال و سایر اجزای دستگاه لیمبیکم سلام می رساند

یکی از دلیل هایش می تواند این باشد که فردا مسابقه داریم و هنوز اطلاعاتی برای ارائه پیدا نکرده ام

و گذاشته ام برای صبح

دلیل دیگرش این است که فردا دارم می روم به یک جای دور، به یک جای خوبِ دور، به سرزمینی که خورشید از آنجا طلوع می کند هرچند که خودش به خودی خود یک خورشید خیلی قشنگ دارد

سرزمین آفتاب هشتم البته می گویند خیلی سرد است اما برف و طلا و آینه و کبوتر های پف کرده از سرما حتما خیلی قشنگند 

از دیگر دلایلش تعارضات سیاسی ، عقیدتی است

من آدم تعارض نبوده ام بیشتر وقت ها

بیشتر وقت ها معنا را برگزیده ام از میان همه خوبان و پای زندگی ام را از فلسفه دور نگه داشته ام

این بار اما ظاهرا شتر چیستی با رضایت در قدمگاه خانه ی ماه زده لنگر انداخته و کناگره ی مطناوله ی موخر را با رضایت ری جوی می کند

توی یک کتابی نوشته بود وقت هایی که خوابتان نمی برد یعنی باید با خدا حرف بزنید و برای خواب خوب دیدن آن هایی که خوابند دعا کنید

 

 

خدای عزیز و بی اندازه توانا و بزرگوار من 

 

از وابستگی این بنده ی حقیرت از موبایل بکاه و به خودت بیفزای 

تو می دانی که من در زمینه ی اعتیاد به موبایل آدم نمی شوم

کمکم کن

آمین🎉🏔💙🧭

 

 

 

خواب های خوب ببینید بچه ها

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۸
هیپنو تیک

نظرات  (۴)

التماس دعا عزیزم

زیارتت پیشاپیش قبول ❤ 

رفتی حرم ، و رسیدی صحن انقلاب و جلوی ورودی مقبره شیخ حر عاملی کفشداری۲ نشستی ، یاد من باش ❤🥲

۰۸ بهمن ۰۲ ، ۱۱:۵۳ زری シ‌‌‌

التماس دعا :)

سلام دختر عزیزم

چیستی سراغت آمده و تعارض پیدا کرده ای؟

هیچ وقت صد سال تنهایی را نخوان امیدوارم برای این نصیحت دیر نشده باشد.

الان مشهدی؟

از منظره لذت ببر

و بگو آن دانشجویی که دیروز خودش را کشت به تو ببخشند   به حق خودت قسم بده که ببخشندش و من را

بگو 

تقصیر اسپینوزا هم نبوده 

همه اش 

پاسخ:
سلام ماما راهبه ی نازنین


کدام دانشجو از میان ما رفته ؟

آه از غمی که تازه شود با غمی دگر ؟🥲

مسابقه چطور بود صبا؟؟

آمین در زمینه اعتیاد. بیا با هم بریم یه کمپ😅😅😅

پاسخ:
😁😁😃🍕❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">