🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

چرتکه ....

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ

از حساب کتاب کردن خسته شدم ...

از اینکه فلان چیز رو نگو تا فلان اتفاق نیفته 

فلان کار رو نکن

فلان چیز رو بگو اتفاقا ...

اینجوری ننویس اونجوری بنویس .....

از اینکه به ازای هر کلمه و هر قدم دارم حساب می کنم که چه تاثیری روی سرنوشتم داره .... 

البته فکر کنم از سختی های حاسبو قبل ان تحاسبو باشه

البته من محاسبم محاسبه ی نفس نیست 

اگه بود که اینجا نبودم ....

 

دلم یه اتفاق خوب می خواد که حتی اگه به بدترین شکل ممکن رفتار کردم بازم پیش بیاد !

یا یه نفر که واقعا دوستم داشته باشه ..‌.

فکر نکنم هیشکی واقعا دوستم داشته باشه 

 

همه ی ما تو زندگیمون دست کم یه بار فهمیدیم واقعی یعنی چی ...

اونجوری 

 

.البته اگه هیشکی دوسم نداشته باشه هم اشکال نداره 

 

چیزی که اشکال داره یه چیزی بین این دو تاست .......

 

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۳/۰۲/۱۴
هیپنو تیک

نظرات  (۶)

من واقعاً دوستت دارم صبا جان.

منتها مسأله اینجاس که واقعی من با واقعی شما فرق داره :))

 

به هر حال دوستت دارم ❤️❤️

پاسخ:
دوستت دارم پریشان! شانه می خواهی چکار؟
دام بگذاری اسیرم ! دانه می خواهی چکار ؟! :))))

+ ما بیشتر !
۱۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۲:۰۸ .. ــاوقــ ـــاتـــ ..

من هم به نوبه خودم شما رو دوست میدارم ، صبا بانو !

❤️

🚬🔥

پاسخ:
این ها رو نگفتم که این ها رو بگن دوستان . . . ‌.

مورد عنایت و محبت حضرت ولی عصر علیه السلام باشید ان شاالله 🌷

صبا جان منم دوستت دارم ❤️

پاسخ:
خدای من ....🥲
منم خیلی دوستت دارم بهار عزیزم🤩😍🥲❤💕

خیلی جمله ی بزرگی گفتی دختر کوچولو

فکر می کنم خدا هم همینو میخاد

نه چیزی بین این دو رو

خدای منم تا اطلاع ثانوی هیچی نمیخام جز اون برنامه ای که برای صبا چیدی ....

پاسخ:
سلام سلام 

صبحتون به خیر ....
شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت .....

+ منم همین فکر رو می کنم :)

+ :))) تعطیلات رسمی کارگاه خیاطی تعطیله؟

جیگرتو 

آره فعلا پارچه نرسیده 

پاسخ:
رادیو چی می گه ؟
امروز هوا بارونیه راهبه خانم؟!

آفتابی پر از روح و ریحان 

تماشاگه راز است جهان

پاسخ:
از بالای کوه بیاید پایین زمین زیادی گرم شد خورشید خانوم ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">