🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

چرا اینطوری شد؟

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

به کجای دنیا بر می خورد اگه اینطوری نمی شد؟

اگه نباید داشته باشیمش چرا دیدیمش؟

اگه قرار نیست خوشحال باشیم چرا میل به خوشحال بودن رو داریم؟

چرا همون اول باهاش حرف زدم؟

چرا اولین بار تو رو دروایسی گیر کردم و تلفن رو قطع نکردم؟

چرا ماه اول تمومش نکردم؟

چرا وقتی سال اول اون تمومش کرد منتظرش موندم؟

چرا دوسش داشتم؟ مگه چی داشت؟

چرا اینقد احساس و توجه خرجش کردم که دیگه چیزی باقی نمونده 

نه واسه خودم نه واسه خودش 

چرا اجازه دادم تحقیرم کنه؟

چرا تو هرچیزی درد فقط مال زن هاست؟

چرا باید زندگی کنیم؟

چرا منو به دنیا آوردن؟

چرا من کسی رو به دنیا بیارم وقتی می دونم چه درد هایی در انتظارشه؟

چرا فکر می کنیم دنیا جای خوبیه؟

چرا اینجا غمگین زندگی می کنیم ، اون دنیا غمگین تر؟

چرا باید همیشه بترسیم؟

چرا باید همیشه بترسم؟ 

از خدا ، از مامانم ، از بابام ، .......؟

چرا باید از خدا بترسم؟ 

چرا ؟ 

خدا خودشم می دونه..... ما چیکار می کنیم 

خودش همه چی رو می دونست 

از اول 

اگه اشتباه کنیم تنهامون می ذاره. نه؟ 

چرا؟

نمیشه اشتباه کنیم ولی خدا بازم بگه من هنوزم دوستت دارم؟

چرا اگه بی پول باشیم مامان بابامونم دوسمون ندارن؟

چرا زندگی هامون اینطوریه؟

چرا راحت دیگران رو قضاوت می کنیم؟ 

چرا اینطوری شد؟

اصلا باید چطوری باشه اگه اینطوری نباشه؟

چرا؟

چرا؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۱
هیپنو تیک

نظرات  (۱۰)

اصلا باید چطوری باشه اگه اینطوری نباشه

این مشق امشبته

میری تو اتاقت و یه صفحه درباره اش میفکری میخندی میگریی

و می وبی....یعنی می وبلاگی

شیر فهم شد؟

پاسخ:
اوم 
اوهوم
چشم

عزت نفس!! 

پاسخ:
درخت هرچه پر بار تر افتاده تر !!!

ایشالا پست بعد دلت آروم شده باشه صبای جانِ جان ♥️.

 

۲۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۰:۱۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

خوشی ها هم هستن

ولی کلیت درد و رنج هست.

۲۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۱:۲۳ ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪

اون چی داره ک بیخیالش نمیشه بشم :)

پاسخ:
اون چیزی نداره 
تو یه چیزی داری تو وجودت به اسم نجابت و وفاداری

و سوال مهمتر 

چرا باید در بین این همه سوالات بی پایان و بی پاسخ محاصره بشیم ؟ 

بقول حافظ جان ؛ فریاد که از شش جهتم راه ببستند ؛ حکایت شما و این سوالاته ...

۲۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۴۲ ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪

غرورم له شده

ای کاش نداشتمش

پاسخ:
نذار هیچی و هیچکس تاج افتخار و غرورت رو ازت بگیره 
تو رابطه ای که نقشت معلوم نیست نمون 
معلوم نیست دوست معمولی ای ،رلی،  ..... چی ای 
هیچوقت اینجا نمون 
دیگه هم نگو تکلیفم رو معلوم کن و اینا 
هرکی خودشه که تکلیف خودشو معلوم می کنه 
تکلیف خودت رو معلوم کن و ترکش کن 
لیاقت تو رابطه ایه که توش تعهد باشه 
عشق دو طرفه باشه
طرفت بمیره برات 
ماها که یه بار تاوان عشق رو دادیم 
بار دوم باید سنگ باشیم 
وگرنه بازم آسیب می بینیم
از لیاقتت کوتاه نیا
۲۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۰:۰۴ ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪

غرورموی دیشب له کرد

خسته خستم

چشام ب خدا تار میبینه الان

دیگه بسمه هر چی ازش دارم رو پاک میکنم حتی عکسش

هعی

پاسخ:
مگه دیشب چیکار کرد هانی 
کامل بهم بگو 

کار خوبی می کنی

من هی میپرم وسط پستات!

گفتم شاید واقعا برات سوال باشه که

نمیشه اشتباه کنیم ولی خدا بازم بگه من هنوزم دوستت دارم؟

بگم که دقیقا همینطوره

پاسخ:
کار بسیارررر درستی می کنی 
بازم بپر😁😁خوشحال می شم

واقعا همینطوره ؟
پس خدا خیلی مهربونه 🥺😭

سوالهای بسیار مهم... امیدوارم جستجو برای جوابها رو رها نکنید‌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">