🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

آخرین منزل ما کوچه‌ی سرگردانی است در به در، در پی گم کردن مقصد رفتیم

🌃ماهشهر🌙

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سه‌شنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من به‌ آیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد.......




فاضل نظری

پیوندهای روزانه

برای بچه های کوچک و معصوم فلسطین ❤🖤🤍💚

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۲:۵۹ ق.ظ

برای بچه های کوچک و مظلوم فلسطین رأی می دهم !

که پشتشان خالی نشود از سرمایه اجتماعی نداشتن کشور محور مقاومت!

 

برای شهید فائزه رحیمی رأی می دهم

که آرزو داشت شناسنامه اش مهر بخورد ولی نخورد ....

 

برای آن سرباز آمریکایی که به خاطر توقف کشتار کودکان در غزه خودسوزی کرد رأی می دهم

 

برای شهید های ۱۷ ساله و ۱۹ ساله جنگ که در خون خود دست و پا زدند تا الله اکبر از پرچم ایران پاک نشود رأی می دهم

 

رأی می دهم برای اصلاح

برای امید 

برای آزادی .....💚🌧❤

 

 

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۰۲/۱۲/۱۱
ماه زده

نظرات  (۴)

۱۱ اسفند ۰۲ ، ۰۴:۴۵ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

دعوت می کنم مطالب و دلنوشته هاتون رو در شبکه اجتماعی ویترین نیز منتشر نمایید

با سپاس

 

آفرین آفرین

خیلی خوب و درست و به جا مطلب زدین

پاسخ:
خیلی ممنون
لطف دارید

میدونم بپرسم دقیقا کدوم یک از کاندید ها توی وضعیت الان دست نداشتن و میشه روشون واسه اصلاح حساب باز کرد؟

روی کدومشون میشه امید بست؟

پاسخ:
توی شهر ما الان ۲۸۳ نفر کاندید شدن
بعد از مدت ها تحقیقات شبانه روزی ۷ ۸ نفرشون رو شایسته ی رأی دادن دیدم که ۵ تاشون رو قصد دارم رأی بدم ان شاالله 

از ۲۸۳ تا...... ۸ نفر !!!

شما هم با توجه به حوزه ی انتخابیه ی خودتون باید با چراغ در روز به دنبال فرد شایسته بگردید

الان که دیر شده یه مقدار 
ولی تو همین زمان کم چاره ای نیست که از نظر افرادی که بهشون اعتماد دارید استفاده کنید یا از لیست صبح ایران یا کلا رأی سفید بدید


ولی اصل رأی ندادن یعنی ضایع کردن آزادی خود ‌.... یعنی بقیه برن به جام تصمیم بگیرن

حواسم نبود که قبلاً تیک موافق زده بودم :))

پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">