🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم :)

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ

من نیاز ندارم کسی کمکم کنه ...

به خودمم نیاز ندارم :)

فقط نیاز دارم نباشم...

:)

 

 

 

همیشه به خدا می گفتم خدایا من خراب کردم تو بساز ...

:)))

 

یه اپسیلون مغزی که ندارم آنتن نمی ده به جمع کردن این حجم حماقت و بدبختی ......

 

چیز عجیبی هم نیست...

چند ساله 

می دونید چند ساله ؟!

 

:)

 

 

مثل همیشه منتظرم خدا درست کنه

مثل همیشه مطمئنم که درست می کنه .....

 

از دست خودم به رنج اومدم :)))

خوش به حالتون که من نیستید :)))

  • هیپنو تیک

نظرات (۳)

همه مون گرفتار من های خودمون هستیم و هیچکس نمی تونه به دیگری کمک کنه الا خودش.

 

+ چه خوب که مَنِ خودتو شناختی :))

بیا بغلم

خوف نکن مادر

نادر ابراهیمی یه چیزای مهمی میگه که بعدا بهت میگم

نقدا اینو از علی صفائی داشته باش که میگه

تویی که بلبشوی درونی و درگیری نیروهایت را احساس کرده ای و از آن طرف وسوسه های مزاحم را شناخته ای و از تمرکزها و ریاضتها (روان درمانی ها و ....) چیزی که تو را سرشار کند پیدا نکرده ای...از هر دوست و پناهی ضربه خوردی، از پدر از مادر از نزدیکترین دوستت زده شدی

تو حالا جاری شده ای و اجازه داری به رب ناس و ملک ناس و اله ناس پناه ببری....

 

صبا همیشه هم سرت رو پایین ننداز که من بدم من بدم ....

تو با بودت و وجودت قدم برداشتی....ناکامی و یاس دلیلش بدی تو نیست....

چرا از خود  خدا    خود کام را  نخواهیم؟ بی ادا ....اونی که دلمون میخاد رو چرا از خدا نخواهیم؟

اگر وجود نداشت که دل ما بهش طمع نمی کرد....

 

 

آها اینم آقای نادر ابراهیمی به عنوان زبان حال از سید روح اله موسوی خمینی آورده:

آقایان شهامت در موقعیت قرار گرفتن و انتخاب کردن است. ونه یعنی همیشه خوب و درست را انتخاب کردن. ما عقل کل نیستیم، ما اشتباه می کنیم. ما کج می رویم ما پشیمان می شویم. از ترس اشتباه کردن و کج رفتن و پشیمان شدن، زمان را تباه کردن،جرم است.

انسان تنها جانداری است که برای پشیمان شدن،گریستن، جبران کردن و باز به راه افتادن آفریده شده است.

این حق انسان نیست که اشتباه کند این محکومیت اوست.

کتاب سه دیدار

پیشنهاد می دم کانون شهدای دانشگاه بر و بچ این کتاب رو از دست هم بقاپن و بخونن...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">