🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

جوری که نرسیدم....

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۱ ب.ظ

دارم فکر می کنم چقدر رهبر رو دوست دارم و چقد دلم می خواد ببینمش

و یادم میاد برای دیدار اسمم در نیومد ........

 

 

واتتتت

چرا آخه 🥲😭😭😂😂

بابا رهبر رو هم دوست داشته باشی بهش نمی رسی ؟!

عجب دوره زمونه ای شده به مولا 😐😂😂

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۲
هیپنو تیک

نظرات  (۷)

لعنتی دست از سر عشقهایی که رقیبهای ملیونی دارن بردار

 

پاسخ:
حاجی ما هم یکیشون..... :)))

تو کسی رو دوست نداشته باش 

میچسبه بهت بیخیالت نمیشه

حتی ماهها دنبالته و دست به هر کاری میزنه

پاسخ:
نامه از بیت رهبری برام میاد یعنی ؟! :)))

من هیچ وقت نمیگم رهبر رو دوست نداشته باش 

حالا چه شکلی باید رفت پیش رهبر؟؟

 

نامه از بیت رهبری که سهله ...

۱۳ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۲:۰۴ صـــالــحـــه ⠀

من انقدر با این آهنگ عمری به هر کوی و گذر گشتم که پیدایت کنم من (آرمان گرشاسبی) گریه کردم، با نیت....؛ فرداش اسمم در اومد :)

پاسخ:
عاح.... البته عوامل دیگه ای هم غیر از نیت دخیل هستن .... :)))
اما به شخصه از نیتم هم دفاعی ندارم

:)))) 

پاسخ:
:]]]

منم این روز معلم خیلی غصه خوردم.....

پاسخ:
شما هر دو روز رو می تونید ثبت نام کنید ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">