🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

احتیاج دارم قهر باشم ...

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۴ ب.ظ

یعنی چی که بالاخره یه چیزی میشه ؟! 

 

قهرم :( !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۴
هیپنو تیک

نظرات  (۶)

چی شده صبا ؟

پاسخ:
نمی دونم 
ولی حس کردم که باید اعلام قهر کنم :(((
دلم گرفته ... یکم .. کلا ..... :(


+ شما بهترید؟ :)))

عزیزم 

منم دلم گاهی وقتا قهر میخواد.... ولی از قدیم گفتن ناز کش داری ناز کن 

 

خیلی خوبم شکر خدا 

 

صبا میخواد قهر کنه بیانیا. لطفا دوستان بیاین باهاش حرف بزنید.

دلش گرفته..... شماها حرف بزنید حالش خوب میشه

پاسخ:
نداری هم پاتو دراز کننننننن :))))))


+ پامون خواب رفت بمولا ^___^ :)))


خدا رو شکرررر😍🤩

هوممم 
متچکرم :)
بیچاره بیانی ها ‌..
با یکی قهرم که بیانی نیست 
بیانی ها میان می گن فدای سرت

باید اصلا یه رویکرد درمانی باشه
به نام بیان تراپی !

آره واقعا باید پاهامون رو دراز کنیم 😅😅😅😅 ناز کش ما کجا بود 

......شمارش رو بده خودم حالشو بگیرم 

با بیانیا که حرف بزنی خوب میشی؟؟هوم؟

 

پاسخ:
🥲😂😂 


یا ها ها ها ها 
خودمم شمارش رو دارم باور کن اضافست بهار ....


اگه اون بیانی ها شماها باشید بله !
دردمان از بیان است و درمان نیز هم ....
۱۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۰:۵۷ علیرضا محمدی

سلام میشه به وبلاگ منم سر بزنی؟

پاسخ:
سلام 
من وبلاگ شما رو دنبال می کنم
۱۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۱:۲۱ علیرضا محمدی

ممنون نویسنده هم میخام

البته وقت زیادی نمیخام بزاری هفته ای ۲‌.۳ پست

 

 

پاسخ:
برادر
 من تو فکرم خودمم کلمه ها رو جا بذارم و برم ....
۱۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۳:۵۲ ساکن گوهرشاد

قهر کردن با یکی، یعنی طرف برات ارزش داره

یعنی بهش اهمیت میدادی و از اون کارش ناراحت شدی، چون انتظارش رو از اون نداشتی

 

ولی از یه جنبه دیگه، خوش به حالته که یکی هست که برات مهم باشه

خیلی ها برای هیچ کس مهم نیستن :[[[

پاسخ:
نمی دونم کی هستید :]] 

اما هرکی هستید یا دارید از آلمان پیام می دید یا فیلتر شکنتون روی آلمانه  :]]]

اینجا برای من افتاده الآن ....

+ اوهوم ...
آره فکر کنم همین معنی رو داره

+ این جملتون از نظر منطقی درست نیست
می گید خوش به حالت که یکی برات مهمه 
بعد می گید چون خیلی ها برای کسی مهم نیستن
خب این قاعده ی پَ رَرِل رو رعایت نمی کنه

باید بگید خوش به حالت که یکی مهمه برات
چون برای بعضیا هیشکی مهم نیست

یا 

خوش به حالت که برای یکی مهمی
چون بعضیا برای هیشکی مهم نیستن 


علی ایحال....

من بعید می دونم که شما برای کسی مهم نباشید 
حتی هیچ بعید نیست که مخاطب یه پستی شما باشید
یا مخاطب این پست در جایی دیگر شما باشید :]

آلمان خوش می گذره ؟! 
اونجا هوا چطوره ؟ :]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">