🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

بچه ها یه چیز عجیب .....

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

یه استادی بود که مورد ۵ پست قبلیم در موردش نوشته بودم ها ....

 

همین دیشب دست تقدیر گفت پاشو برو مصاحبه بگیر 

 

بعد رفتم

 

بعد گفت دیره 

 

 

هورا اصلا :)))

چون اگه قبول می کرد خیلی سخت بود ....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۴
هیپنو تیک

نظرات  (۴)

مصاحبه واسه کدوم فعالیتت 

روزنامه هم می نگاری ؟

دلیل نمیشه دخترم

همیشه که دیر نیست

یه بار جستی ملخک

پاسخ:
روووزنامه هم می خواستم بنگارَوَم....‌
از آن هنگام که دیدم شب ها پی دی اف اَش می آید بیرون به جای روز ها شکست عشقی خوردم ! 
و آمدم بیر/اون ....


آره همیشه که دیر نیست ...

اما یه جوری گفت حالا دیره !
دیر به فکر افتادید !
برام ممکن نیست !
یا علی !

که احساس کردم داره کات می کنه جای رد پیشنهاد همکاری!
جدی فهمیدم حسم اشتباه نبوده ...

اِنی وی ..
:)

Any way

 

ای داد بیداد

چه زود دیر شد

ناقلای دل قشنگ تیز 

ته روحم قلقلک شد با این حرفات

داشت کات می کرد

پس اتصال ایجاد شده بود قبلش

در یک نگاه

پیش میاد.....هی 

پاسخ:
قلقلک ...هوم ...!
:}
گلب اصلا !
حالا که اینطوریه گلب !❤

من رو که قطعا نمی شناخت نه فامیل نه هیچی ...

اگه عادتش دعوا نبوده باشه ...
حکما آره ..

ولی واقعا ... عجیبه 
خیلی 

آدما وقتی شدت یه چیزی توی روحشون زیاد میشه ازشون درز می کنه بیرون ...

می خواستم بهش بگم همون موقع ها ... که می دونم یه چیزی سر جاش نیست 
و می دونم چه چیزی ...

اما برای اولین بار تو عمرم این کار رو نکردم
ترسیدم یعنی ..

ترس از مراتب عقله ؟!
خیلی چیز خوبیه هرچی که هست ....

به خاطر سختی هاش می گی هورا؟؟

پاسخ:
نه به خاطر اینکه قبول نکرد ازش مصاحبه بگیرم ...
خیلی خوشحالم 
خیلی !

حس میکنم حس شما مثل وقتیه که من زنگ میزنم به یه نفر کار واجب دارم اما از اینکه برنمیداره گوشیو مثل چی خوشحال میشم .

پاسخ:
آره دقیقا ........

وقتی یه درون‌گرا سعی می کنه کار رسانه ای بکنه :

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">