🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

من پریشان تر از آنم که تو می پنداری

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱ ق.ظ

به طور کاملا زیر پوستی و سوسکی دارم یه دوره از پریشآن ترین دوره های زندگیم رو پشت سر می ذارم.

ذهنم داره دست و پا می زنه برای فکر کردن

ولی به هرکی چنگ می اندازه دود میشه ... می ره هوا 

مثل یه آدم تشنه که هر چند قدم یه بار سراب می بینه 

آب می بینم

ولی هیچی اونجا نیست

می دونی چی می گم ؟!

 

 

همه چی دروغه . به نظر می رسه هیچ حقیقتی نباشه.... و تنها حقیقت ممکن همین بود که گفتم.

اذیت نکن دیگه 

به شاخه های اون درخته نگاه کن

بگو سیییب! 🍎

بگو دوربین مخفی !

مرگِ صبا بگو دوربین مخفی........

یعنی واقعا دلتون هیچوقت برام تنگ نشد ؟

مرگِ صبا.....بگو داری شوخی می کنی 

بگو همش یه سورپرایز بی مزه بوده 

من می بخشم

من می بخشم

من جدی می بخشم

من عاشق شوخی های بی مزه ام خوشمزه ی من!

بیا بگو گفتی همه چی بین ما موقته ولی نیست....

می گذره 

آره می گذره مثل همه ی این سال ها

مثل دیروز که گذشت

مثل امشب و موهای سفید جدیدم

فردا صبح بلند می شم و می بینم بازم به من فکر نکردی

فردا هم می گذره 

مرداد تموم میشه 

شهریور می گذره 

ترم جدید ، قدیمی میشه 

از روزای جوونیمون می گذره 

همه چی می گذره 

آره همه چی می گذره ....

یه روز من از کنار دخترت 

یه روز تو از کنار خاک من 

 

زندگی رو سخت نگیر  

همه چی خیلی ساده‌است :)

 

 

 

 

 

 

  • هیپنو تیک

نظرات (۲)

  • محسن رحمانی
  • سلام 

    یه روزی میاد که دوباره عاشق میشی یا خدا یکیو سر راهتون قرار میده که دیگه اصلا به گذشته هم فکر نمیکنید میگید خدایا شکرت که این فرد رو دارم و اون روز اصلا دور نیست ‌.

     

    پاسخ:
    سلام
    برای شما اتفاق افتاد؟

    واقعا پریشانی 

    پریشانتر  از آنی که ...

    سیب دوربین مخفی

    و 

    عشق

    موی سپید؟

    مبارکه

    روضه ی جدید؟

    الان امام رضا رو شاهد بگیر

    به دلت نگاه کنن که کرده اند و باز هم می کنند

    تمام جراحت‌های دلت بال میشه

    پرواز میشه 

    رشد میشه

    دیدم که میگم

    و اون اتفاقایی که جناب رحمانی گفت اتفاق می افته

    هیچی عشق اول نمیشه

    هیچیم عشق دوم نمیشه

    و هیییچیم عشق سوم نمیشه

     

    پاسخ:

    هیچی عشق اول نمیشه

    هیچیم عشق دوم نمیشه

    و هیییچیم عشق سوم نمیشه




    + الحق که ال‌مادر خودمید =)

    منتظرم شب شه برم اتوبان.

    مشهد اتوبان نداره 

    دارم میام اتوبان های شهر خودمون ...


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">