🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

دلم برات تنگ شده

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶ ب.ظ

دلم برات تنگ شده 

دلم می خواست می دونستم حالت چطوریه 

دلم می خواست کنارت بودم 

هیشکی نمی تونه بگه بهش نگو دلت واسش تنگ میشه 

سرم درد می کنه 

متنفرم از سیاست های زنانه ی مسخره و متنفرم از اینکه از قضا درستن

از اینکه مجبورم مرتب حساب رفتارم رو داشته باشم که یه دفعه سرد نشه ، دل زده نشه ، ناراحت نشه ، عصبانی نشه بدم میاد

از اینکه نمی تونم به خاطر نکته های روانشناسی و تجربه های آدم ها حرف دلم رو بهت بزنم عصبانیم 

اما بیشتر از تو عصبانیم ! از تو اره 

چون مثل قبل نیستی 

چون می دونم دوستم داری ولی حرفی نمی زنی 

فکر می کنی یکی دو کلمه کافیه 

حتما چون من پای رفتن ندارم آره ندارم 

من پای رفتن ندارم

تو 

حق نداری بابت این قضیه اذیتم کنی . تو ....

.

.

.

پ ن۱: یهو یادم میاد که نیست : ""

پ ن۲: نمی دونم کسی به اینجا سر می زنه یا نه و قضاوتش درباره ی حرفهام چیه . مهمم نیست . اینجا مال منه درست مثل تو 

پ ن۳: اگه تا آخر عمرم سرم رو از سجده شکر بر ندارم بازم نمی تونم لطفی که خدا امروز بهم کرد رو جبران کنم 

از همین تریبون ازش تشکر می کنم 

یا عماد من لا عماد له خیلی دمت گرم 

 

 

  • هیپنو تیک !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">