🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

التماس دعا

شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶ ق.ظ

این یک پست موقت است ...!!

 

بچه ها یه غذایی پختم

و من اصلا تو عمرم ۵ بار آشپزی نکردم

وضعیتش خوب نیست برای سومین بار گذاشتم که از نو دم بکشه 

خواهش می کنم نخندین😑😂 

و..

واقعا التماس دعا 

خواهش می کنم دعا کنید خوب بشه 

اگه خوب شد میام و براتون از معجزه بیشتر صحبت می کنم

فعلا خداحافظ🍅💔

 

  • هیپنو تیک !

نظرات (۳)

  • آقای همکار
  • اون غذا رو قراره کی بخوره؟ :)

    پاسخ:
    مامانم....
    ۴ بار برنج رو آب ریختم دم بکشه 
    ۴ بارررر 
    تقریبا حل شده بودن اکثربرنج ها 
    یعنی حل شده بودن ولی دم نکشیده بودن
    نمی دونم چند نفر تو دنیا قابلیت اینو دارن ولی من انجامش دادم
    و بعد از گذاشتن این پست 
    آقا واقعا معجزه رو ایمان آوردم 
    چون دم کشیدن... حتی اونایی که حل شده بودن :" 
    و خوشمزه شد 
    وای خدایا
  • آقای همکار
  • خب نوش جان شما 

    ولی اگر برنج حل شد فکر کنم فرنی درست کردی :/ چقدر دلم خواست :///

     

    + منن دارم کنسروم رو میجوشونم :/

    پاسخ:
    متشکرم
    اطمینان می دم از برنج دم نکشیده ی حل شده بهتره :} 
    نوش جان

    یه به به بهتون برنج طبیعت دادن! ما فکر کردیم ساندیس سیرتون نمیکنه ها...

     

    پاسخ:
    آره داش ما از برنج طبیعت و ساندیس تغذیه می کنیم
    نه از پسماند قهوه ای علینژاد 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">