🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

راهکار

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ

یه آقایی میاد پیش من هربار از خوشبختی و خوش شانسی پسرای دیگه میگه 

همه ی پسرا موفقن من شکست خوردم

همه ی پسرا خوشبختن من بدبختم 

همه ی پسرا خوشگلن من زشتم

همه ی پسرا رو یکی دوست داره فقط من تنهام

امروز رفتم کافه چند تا پسر دیدم که ...

امروز رفتم اداره یه پسر خوشبخت دیدم‌‌...‌‌...

 

اون: 

امشب که رفته بودم پارک چند تا پسر خیلی خوشتیپ دیدم که لیاقتشون بیشتر از من بود. همشون با رل هاشون اومده بودن. اونا دوست داشتنی و خوشگلن ولی من دوست نداشتنی ام. راهکاری داری؟

من: 

بله البته .

از این به بعد به جای پسرا به دخترا نگاه کن.

 

 

 

 

+ دوستانی که مشاوره و راهکار می خوان خصوصی پیام بدن🗿

  • هیپنو تیک

نظرات (۵)

قبل از اینکه کسی ردش کنه خودش دو دستی گلوی خودشو چسبیده. البته که درکش می‌کنم. تو گذر زمان درست میشه.

پاسخ:
حس می کنم هم با حرفاش دنبال جلب ترحمه،  هم خسته شده 
امیدوارم به هر حال حالش خوب بشه که نیاز نداشته باشه اینطوری کنه
  • زری シ‌‌‌
  • بنده خدا خیلی سینگل مونده :")

    پاسخ:
    تنهایی هم بد دردیه

    من یه سوال عمومی بپرسم؟

    چطوری یه باور رو تغییر بدیم؟ 

    پاسخ:
    تا اون باور چی باشه

    یه باور منفی رو میگم

    یه جمله ای که سالهای ساله پس ذهنمون تکرار میشه

    مثلا برای این آقا، من زشتم

    پاسخ:
    سعی کن از اون چند تا رویکرد که تو پست چگونه روانکاو شخصی خود باشیم استفاده کنی برای خودت 
    فکر کنی که از کی شروع شد این فکرت؟ 
    ریشش کجاست؟ 
    سعی کن این فکر رو با یه فکر دیگه عوض کنی 
    مثلا هر موقع جمله ی من زشتم  فرضا اومد به فکرت به خودت بگو این فقط یه فکره و یه فکر می تونه واقعیت نداشته باشه 
    بررسی کن چه حسی داری وقتی این جمله رو به خودت می گی
    مثلا شاید در کودکی چون همیشه بهت احساس گناه داده می شده که به اندازه ی کافی خوب نیستی الان داری با جمله های منفی دیگه اعتماد به نفس خودتو خرد می کنی چون ناخود آگاه فقط وقتی حالت خوبه که به خوشبختی نرسی و یه غم بزرگ تو زندگیت وجود داشته باشه
  • اقای ‌ میم
  • رفتارتون باهاش قشنگ نبوده اون به شما پناه آورده بوده

    پاسخ:
    آقای میم فکر می کنید این حرف مظلومانه ی یه دفعشه 
    ولی هربار این حرف ها رو می زنه 
    روزی ۱۰ بار روزی ۲۰ بار 
    من به عنوان مشاور باهاش وارد رابطه ی درمانی شدم 
    و به خاطر اینکه جدیت و قاطعیت لازم رو ندارم در این زمینه اینجوری سعی می کنه مرز بینمون رو بشکنه 
    یه بار بهش گفتم من دارم سعی می کنم تو اعتماد به نفست زیاد شه و خودتو دوست داشته باشی ، پس چرا همچنان هر دفعه که میای می گی من بدبختم،  من زشتم ، من بی لیاقتم؟ 
    گفت چون واقعا زشت و بدبخت و بدشانسم .
    گفتم معلومه که نیستی!!!! 
    گفت پس اگه نیستم دوست دخترم شو 😐😐😐😐
    گفتم من فقط مشاورتم 
    گفت اهان پس من زشت و بدبخت و بدشانس و بی لیاقتم 😑😐
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">