🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

پیتزابستنی

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

از درس خوندن با قلب شکسته متنفرممممممممممممم.

 

وقتی می ریم بیرون جای خالی یه خوراکی بین پیتزا و بستنی رو حس می کنم. 

 

می خوام بهت زنگ بزنم. ۱ سال و ۵ ماهه که تو این شرایط نگهم داشتی. خودت می دونی تا این شرایط بود حتی یه بار هم زنگ نزدم و بهت پیام ندادم.

که غرورم حفظ شه ، که تو خسته شی ، که دلت برام تنگ شه.

منم آدمم 

یعنی چی هی می گن کائنات خواسته به کسی وابسته نباشی؟

منم دل دارم. منم بهم بر می خوره ! 

مامان بابای من راضی نیستن. مامان بابای تو راضی نیستن. تو تلاشی نکردی واسه راضی کردن هیچکدوم. حتی منم راضی نیستم . چون اراده نداری از خودت. حرفت حرف نیست. قولت قول نیست. چون شجاع نیستی ، جرئت نداری. مثل دخترای ۱۵ ساله خودتو آماده کردی که به زور شوهرت بدن و تا آخر عمر بچه هات رو بزرگ کنی و بگی اگرچه از لحاظ روحی پارم.  ولی عوضش مامان بابام خوشحالن که یه پسر ترسو دارن که هنوز بعد ۲۶ سال مرد نشده.

ولی به من چه؟

من دوستت دارم هنوز.

اینقد  دوستت دارم که اگه ببینمت خفه‌ت می کنم. 

بعد باهات لواشک درست می کنم و میذارمت رو پشت بوم خشک شی. بعد لواشک رو می فروشم به یه عده مسافر که دارن می رن مثلث برمودا. وقتی رفتی توی معده هاشون اونا توی مثلث برمودا ناپدید می شن در حالی که تو توی معده ی تک تکشونی! 

عزیزم مگه نمی بینی من چقد عاشقتم؟ پس چرا بر نمی گردی؟

دلت میاد دختر به این مهربونی و دلرحمی که بد هیچکس رو نمی خواد و آزارش به مورچه هم نرسیده رو رها کنی ؟

دلم می خواد منطق و غرور و این چیزا رو بذارم کنار 

اینقد بهت زنگ بزنم که از خواب بیدار شی 

که ندونی چه غلطی کنی 

اگه رد تماس بدی بازم زنگ می زنم

بلاکم کنی بازم زنگ می زنم

بازم بلاک کنی شمارت رو جاهایی که نباید می نویسم که مزاحم تلفنیت شن

زنگ می زنم

۲۰بار ۳۰ بار ۴۰ بار 

بعد وقتی برداشتی جیغ میزنم و قطع می کنم

بسه از بس مثل یه خانوم متشخص احترام و وقار خودمو حفظ کردم

بسه ازبس بار زندگیم رو دوش خودم بوده

می خوام بهت آویزون شم

واقعا می خوام اینکار رو بکنم

داداش تنها نرو 

من اگه جهنمم برم تو رو هم با خودم می کشم پایین

یا خونه ی منو از نو می سازی 

یا خونه ی خودت و مامان باباتو و عمتو رو سرت خررررراااابببببب می کنم 

کدوی غیر ارگانیک! 

حالا که باهات پای کدو حلوایی درست کردم و توزیع کردم بین بقیه می فهمی یه من صبا چقد کره داره .

وایساااا

کاریت ندارمممممممم

میییگگگگممممم ککککارریییتتتتت ننندددااااررررممممم 

ووواییییسااااااااا

 

  • هیپنو تیک

نظرات (۸)

یک سال و پنج مااااه... اصلا آسون نیست :(

خدا توفیق‌تون بده، ایشالا که ایشون هم متحول شه و برگرده.

پاسخ:
آمین
دعا می کنم خداوند نعمت زدنش رو بهم عطا کنه 👡👠🥿👢
شما متاهلید؟

وای من اصلا طاقت زجر کشیدن یه عاشق، بخاطر بی تفاوتی معشوقش رو ندارم.

ندارم.ندارمممم 

پاسخ:
منم همینطور
منم همینطور

حیحی

پاسخ:
فهیمه ی لوس :)
  • زری シ‌‌‌
  • اون پسر عهد دقیانوسی عه A بود ؟ /:

    پاسخ:
    آره البته B سیوش کردم
    البته اون زمان ها که سیو بود 
    خودت می دونی چرا

    ناشناسم فهیمه نیستم 

    چه خبر از فهیمه؟

    پاسخ:
    اوهوم می دونم :)
    خبر ندارم 
    ۲۰ روز دیگه‌کنکور داره 
    فکر کنم در گیر اونه 
    خودت خوبی؟

    چقدر باحال ... امیدوارم موضوع اوکی بشه ...

    امیدوارم آدمایی با چنین دیدگاهی بیشتر بشن و مکمل‌هاشون هم همینطور ...

     

    الان که دارم بهش نگاه می‌کنم، می‌بینم اینطور زندگی می‌تونه خیلی جذاب باشه 👍

    پاسخ:
    سلام سلام
    خوش اومدید 
    چی باحال بود ؟ 


    :))))🌈☔🗝🌻

     گاهی به این فکر میکنم اصلا دلش برام تنگ میشه؟ :(

    پاسخ:
    پسر ها هیچوقت نمی تونن کسی که دوسش دارم رو فراموش کنن 
    مطمئن باش 

    سلام، خوش باشین

     

    واکنشی که تو پست در موردش صحبت کردین ...

     

    به نظرم خیلی باحاله، وقتی آدم تصمیمش رو گرفت، هر کاری از دستش بر میاد انجام بده.

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم شما هم همینطور🌻🌈🗝🌙

    اوممم 
    اوهوم
    باید هر کاری می تونم بکنم 
    حتی اگه مثل یه مزاحم باهام برخورد کنه 
    می دونم غیر منطقیه ولی منطقیه 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">