🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۱۹
شهریور ۰۱

گفتم  نور چشم های منی 
چشم هایم را بستم ...نقش همواره ی خیالت رو به روی چشمان تاریکم نقش بست
گفتم  رویای منی 
من دیدمت! توی همین واقعیت ها... همین دنیا . رویا را نمی شود در حقیقت پیدا کرد آنطور که تو حقیقتی
گفتم دنیای منی 
اما وقتی تو باشی زمین خاکی می شود بهشت .... و بعد تر فهمیدم نمی توانی دنیا باشی که آخرتی!
حالا می گویم تو مثل خون در رگ های منی 
یادت زندگی را به سلول های تارک حیاتم هدیه می کند 
 و گرما را به تن خسته ام که اگر دست خودش بود بدش نمی آمد پاک سرد شود و یخ ببندد از دوری ات 
پشه ها بالای سرم پرواز می کنند 
کاش نیشم بزنند .... و قطره قطره از یاد تو در من کم کنند 
شاید هیولای دلتنگی کوتاه آمد و دستش را از گلویم برداشت 
شاید این درد ... این سوزش جدید درد های کهنه را از یادم ببرند 
من آدم بخیلی نیستم 
خیالت سخت شیرین است 
می خواهم آنها هم بدانند عسل در رگ های من جاریست 
بیایید پشه ها 
آه....
پ ن ۱: حل چشاته سید . روالت می کنیم 
.
.
.
.
.
پ ن ۲ : آقا بسه دیگه  سوراخم کردید . مگه شماها فانوس ندارید .
پ ن ۳: تو چرا اینقد سفتی ؟؟ شل کن بده بزنیم(کاکا سنگی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۹
ماه زده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">